Educatief à la Zandkasteel: Hoelahoep Andere, niet educatieve dvd's zijn al genoemd. Ik heb hier ook een dvd met prentenboekfilmpjes (rupsje nooitgenoeg, papa pak jij de maan voor mij, etc.). Liedjes zijn ook leuk. Dirk Scheele is favoriet.
Wat hier favoriet is en volgens mij nog niet genoemd is brandweerman Sam. Ook hebben we een dvd van de theatershow van Woezel en Pip en die vind hij ook erg leuk.
Mother goos. Dat kijkt mijn dochter op het moment graag op you tube. Het is idd in het engels maar ze vind het prachtig. Rig a Jig Jig - Mother Goose Club Nursery Rhymes - YouTube
Poeh, rond 1.5-2 jaar.. Ik geloof Bumba, Nijntje, Teletubbies, Sesamstraat, Molletje, Kikker en zijn vriendjes Al snel kwamen daarbij (ook nog 2 jaar): Dora, Thomas de trein, Elmo, Rupsje nooitgenoeg, Woezel en Pip (theatervoorstelling, zijn we geweest) Vanaf 2.5-3 jaar: Disney (Nemo, Dumbo, Bambi, Tinkerbell), sprookjes (doornroosje, roodkapje, sneeuwwitje, klein duimpje etc). Sprookjesboom, Hello Kitty. Ondertussen 2 mapjes (over)vol.. Momenteel kijkt ze vaak youtube filmpjes van zichzelf, vooral van de verjaardagen! En my little pony (nieuwe versie).