heb hier een hele stapel boeken liggen die ik nooit meer lees, alle boeken zien er nog helemaal goed uit zijn niet beschadigd. als je een foto wil moet je maar even een pb sturen, camera is nu uitgeleend de titels zijn allemaal harde kaft enzij er wat anders achter staat allemaal van francine oomen: Hoe overleef ik ( zonder) dromen? Hoe overleef ik mijn vriendje? ( en hij mij?) Hoe overleef ik een gebroken hart? Hoe overleef ik mezelf? Hoe overleef ik mijn vakantie? (zachte kaft) Hoe overleef ik met/zonder vrienden? Carry slee: Scheeuwende slaapzakken en stiekeme stropers ( zachte kaft) Razend Kappen! Radeloos Paniek Simone van der vlucht: Vlinders Schuld Virginie madeira: ik heb gelogen ( zachte kaft) Robin Cook: Risico ( zachte kaft) Vergiftigd ( zachte kaft) Elizabeth George: Mij is de wrake ( zachte kaft) Klassemoord ( zachte kaft) Verrader van het verleden ( zachte kaft) Sthephen king: De noodzaak ( zachte kaft) Desperation ( zachte kaft) Overige: Jilliane Hoffman - vergelding( zachte kaft) john grisham- de erfpachters ( zachte kaft) micheal palmer - wondermiddel( zachte kaft) cornelis ryan- de langste dag( zachte kaft) youp van 't hek- liegangst( zachte kaft) max allan collins - de navajo-code( zachte kaft) micheal day- de klauw van de tijger( zachte kaft)
Heb ook nog 3x david pelzer zitten 3 de delen in een boek: ik was iemand ik heb geen thuis ik had geen naam en ik wilde slank zijn : camille de peretti ( zachte kaft)
wat vraag je voor deze? 3x david pelzer zitten 3 de delen in een boek: ik was iemand ik heb geen thuis ik had geen naam En ik ben heel eerlijk koop normaal boeken op een rommelmarkt haha. En ps....gaat dat allemaal over dat ene kindje? ik had geen naam heb ik namelijk gelezen en vond ik heeeel zielig en mooi. En ik begrijp het is 1 boek, met 3 verhalen erin?