Ik kan hier niet echt om lachen, ik vind het heel zielig, zowel voor de ouders als voor hemzelf. Ik heb twee autistische broertjes die hetzelfde soort gedrag vertonen (niet zo erg als hij hoor!) als een spelletje het niet wil doen. Het probleem is dan dat ze ook echt niet meer af gaan koelen, en de hele dag alleen maar door blijven razen over het @!#$^! spelletje dat het niet doet, en alles en iedereen aanvallen, ongeacht of zij/hij/het er iets mee te maken heeft of niet. Dit zal helaas niet de eerste en ook niet de laatse keer zijn dat hij zo is ontploft. Ik hoop maar dat de psychiater hier snel op in is gegaan en hem medicatie heeft voorgeschreven. En ik mag toch hopen dat hij snel werd afgeleid hierna, en niemand heeft aangevallen.
jjeeeezus! Tijd voor een therapietje denk ik voor die knul?! Echt ziek dat ie zo over de zeik raakt omdat zn spel niet werkt!
Tja, kinderen van tegenwoordig kunnen maar beter weer gaan domino-en of gaan mens-erger-je-nietn want (geweldadige)computer spelletjes kunnen ze behoorlijk agressief van raken. Dus ja, wie zegt dat dit ventje autistisch is, ik heb hier een heel groot kind (m'n vriend ) zitten die vroeger ook heel z'n kamer verbouwde als iets het niet deed! Hierdoor ging er alleen nog meer kapot mar dat ter zijde hihi
Volgens mij is dat joch gewoon op en top verslaafd! aan dat unreal gebeuren.... enne een tikkeltje neurotisch
Mijn mond viel open toen ik het het filmpje zag! Dat moet toch vreselijk eng zijn om je eigen kind zo te moeten zien? Wat een agressie zit er in dat kind zeg! Heel zielig.