Ik gebruik Microgynon 50 en slik meerdere strips achter elkaar, omdat ik een heftige menstruatie heb. Mijn laatste menstruatie was eind oktober en nu werd ik maandag ineens dwars door het slikken van de pil heen ongesteld.....en zeer heftig ook! Zou dit een doorbraakbloeding zijn? Of moet ik langs de HA?
ik zou in ieder geval even de ha bellen voor de zekerheid, hij/zij kan je daar denk ik beter antwoord op geven.
Als je meerdere strips achter elkaar doorslikt zou je inderdaad doorbraakbloedingen kunnen krijgen: zou zeggen dat het nu het geval is. Maar als je twijfelt kan je altijd even de huisarts bellen.
Heej, ik heb precies hetzelfde, ik slik ook dezelfde pil en slik ook meerdere strips achter elkaar door. Nu ben ik plotseling terwijl ik bezig was met een strip was ongeveer net iets voor de helft en ik kreeg bloedingen, bij mij gebeurden dit zaterdag 07-01. Tot op de dag van vandaag heb ik het nog steeds, dus ik was benieuwd of het bij jou al weg is, of dat je het ook nog steeds hebt en ben je nu gestopt? Ik heb vanaf gister pas mijn stopweek ingelast. Heb jij dat ook gedaan? Groetjes. PS. Ook mijn laatste menstruatie was in Oktober.
Ik slikte de Diana, maar als ik meer dan 2 strips achter elkaar deed kreeg ik standaard een doorbraakbloeding die eigenlijk altijd net zo erg was als een gewone ongesteldheid. Vanaf oktober is wel lang, dus ik denk dat het gewoon een doorbraakbloeding is. Maar als je even langs de huisarts gaat weet je zeker waar je aan toe bent! Dat geeft toch de meeste rust
Denk dat indd gewoon een doorbraak bloeding is. Maar je kunt natuurlijk altijd even je HA inlichten, ook voor je eigen rust.
@RowieRobin: ik werd op 9-1 voor het eerst dwars door de pil heen ongesteld en las in de bijsluiter dat het dan het beste is om je stopweek meteen in te lassen, dus dat heb ik maar gedaan. Op zondag was het weer over en ben ik weer aan de pil gegaan.
Doorbraakbloedingen zijn echt niet leuk. Ik heb ooit de pil drie maanden na elkaar genomen, omdat je overal leest dat dat zonder problemen kan en dit ideaal is om je menstruatie uit te stellen. Nou, dan kom je dus op vakantie in het midden van de woestijn voor *zware* problemen te staan!
hallo allemaal ik heb de pil 4 jaar lang doorgeslikt zonder ook maar 1 x te stoppen en heb nooit last gehad van doorbraakbloedingen,heb daarna impanon gekregen en werd ook niet ongi ligt er net aan hoe je lichaam reageert op de hormonen