dwars ligging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babydreame, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Hoi allemaal
    ik heb gisteren een echo gehad en nu ligt mijn kleine meisje overdwars
    ik moet morgen naar de gyn en weet niet wat mijn te wachten staat,
    kan iemand mijn misschien helpen wat ze gaan doen.
    ik ben vandaag 34 weken.
    het liefst hoop ik dat het zelf gaat draaien, en weet ook niet of het pijn doet de plasenta ligt ook laag.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik neem aan dat je gewoon voor een intake dus gaat morgen? Louise lag ook overdwars alleen daar kwamen ze pas een paar dagen voor de uitgerekende datum achter. Ik neem aan dat je nu gewoon onder extra controle bij de gyn wordt gehouden en dat hij/zij met je zal bespreken wat de opties in jouw geval zijn.

Er zijn als het goed is ook bepaalde 'oefeningen' die je thuis kunt doen om de baby een handje te helpen met draaien. Wellicht is dat de moeite waard om te proberen.

3. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Ze maken in ieder geval een echo om te kijken hoe je kindje dan ligt. Verder gaan ze het hebben over je mogelijkheden.
    Zo is draaien een optie, ik weet niet of ze het nu al doen aangezien de kans dat het terug draait nu nog groot is. volgens mij doen ze dan ongeveer met 36, 37 weken pas.
    De kans dat het kindje zelf gaat draaien is nu ook groter.
    Verder gaan ze het hebben over de bevalling als het kindje niet wil draaien. Wat in jou geval een keizersnee zou zijn, aangezien je niet kunt bevallen als een kindje dwars ligt.
    Heel veel succes morgen.

gr Suzanne

Deel Deze Pagina