Hoi, ik ben op zoek naar een heel luchtige witte lange broek maar deze is echt onvindbaar... ik wil liever een broek die iets strakker valt, niet heel strak maar met mooie rechte pijpen en geen korter model, leuke slippertjes eronder en klaar! ik ben heel tenger dus maatje 34/36 en daarom niet zo'n wijd model. maar hij dient echt voor de laatste loodjes en als het echt warm is te zijn, maar wel netjes voor werk enzo.. wie heeft zo'n broek gezien/gekocht of van wie mag ik hem overkopen?
Ik heb zo'n 2 wkn geleden zo'n broek bij Noppies (tilburg) gekocht. Heerlijk met een groot brede band voor om je buik... Misschien even op internet zoeken bij Noppies.
ik heb ook zo'n lekkere katoenen broek gevonden bij de Miss Etam. Kan gewoon lang, maar er zitten ook van die lusjes in zodat je hem 7/8 kan dragen. Simpel, luchtig, maar kan prima netjes én casual. En heel belangrijk, niet overdreven duur.
Had ook nog een hele leuke witte broek gehaald bij de Noppies... Deze was alleen 3kwart dus niet lang... Vindt het aanbod zomerbroeken (positie) zowieso een beetje tegenvallen op het moment...
Mango heb ik een witte broek gekocht met een band aan de bovenkant, geen positiekleding, maar perfect voor een dikke belly....! Hij is wit, en niet wijd, beetje strakker model,..hier ook maatje 36...Is wel een 3 kwart model welke ik heb gekocht, maar was er ook lang.... Ik heb hem niet meer nodig deze zomer Weet alleen niet of die te groot zal zijn voor jou...Deze heb ik iets groter gekocht nameijk.....