Jemig ik weet niet wat er met haar is zeg. Rond de 7,5 maand is er toch geen sprongetje of wel? Ze is wel 2 weken vroeger geboren maar volgens mij kan dit het niet zijn. Ze is zo jengelig. Niks is goed. Ze schrikt overal van. Moet overal om huilen. Ze wil niet veel eten, ze drinkt slecht haar melk. Ze slaapt ineens weer harstikke slecht en is 's nachts veel wakker. Zo ken ik haar helemaal niet. Ze was altijd zo rustig, altijd vrolijk, sliep hele nachten door, at en dronk goed. Tandjes heeft ze nog niet. Misschien is dat het?
ik zit niet zo in de sprongetjes, maar amy heeft t een paar weken geleden ook gehad. ik kon helemaal niets met haar! ze wilde niets, jammerde alleen maar, werd savonds ineens weer wakker. het heeft ongeveer 2 weekjes geduurd. ze is nu weer redelijk haarzelf. ik dacht ook het eerste tandje, maar kan niets vinden. heel evel succes ermee!
help! Hier nog zo 1, wordt er zo langzamerhand knettergek van. Niks is leuk, de heledag alleen maar miepen en piepen, in bed = is huilen, uit bed is duim in de mond en willen slapen. zucht. Sinds ze 2 maanden is haar s'nachts niet meer gehoord, nu af en toe zelfs huilen en wakker. Hier wel redelijk eten. Moelijk hoor! SPiek dus even mee in je topic. Hier duurt het al zo'n dikke week, wordt steeds erger. Lijkt wel veel op een sprong, ze zit nu bijna zelf, kletst de oren van je hoofd en lijkt veel groter. Hier zuchten we maar even verder. Liefs.
Ja dat heeft Sofie ook. Ze probeert van alles, zoals kruipen en zelf zitten maar dat lukt haar nog niet. Volgens mij is ze dus ook erg gefrustreerd. En ze ziet er ook ineens zoveel anders uit. Nou ja, maar hopen dat het snel overgaat want ik kan hier niet zo goed tegen eigenlijk.
Nee ik ook niet, het is net of je lieve leuke dochter even weg is en een klein monstertje bezit heeft genomen van haar, ik wordt er ook vreselijk onzeker van. Ik probeer haar maar veel te helpen door samen te zitten, staan, kruipen en veel liefde en aandacht. Anders even een uurtje naar oma/opa. Kun je even helemaal leeg gaan. Helpt erg goed slecht voor de portomonee haha. En gefrustreerd is i.d. het juiste woord. Echt giftig kan ze dan worden.
Hier ook een huilerige dochter,niks is goed en ze eet heel erg slecht.Zeheeft ook last van haar oortjes(straks weer naar de dokter)maar voor mijn gevoel zit haar nog veel meer dwars. Zielig is dat he? Konden ze maar praten.
Rond 7 maanden is er geen echte sprong, maar wel een epriode van 2 weken dat baby's heel veel huilen, hangerig en humeurig zijn. Misschien dat het dat toch is?
Yup, Thijmen heeft het ook. Vooral dat schrikkerige en huilerige herken ik erg. En hij drinkt de middag melk ook niet denderend.... Moet ineens weer huilen bij het gaan slapen.... Hoop dat het snel over is!
Ik heb net de oorzaak ontdekt. M'n dochter heeft haar 1e ondertandje. Links onder. Wat wordt ze toch groot Zo leuk!
ik denk wel de tandjes of ze voelt zich gewoon niet lekker dat kan ook natuurlijk! Dit duurt vaak ook nog wel even voordat ze er doorkomen!
dat was ook zo bij mijn meisje maar toen kreeg ze er wel 2 tegelijk! logisch dat ze zich neit zo fijn voelde, het heeft ook wel 2/3 maanden geduurd!