Producten van Zarqa. Iemand ervaring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb afgelopen week de haarlotion van dit merk gekocht omdat mijn dochter wat last heeft van berg. Nu las ik goede dingen in de bijsluiter en heb nog een aantal producten besteld via internet. Maar had beter eerst even dit berichtje kunnen plaatsen, (na een afschaf van enkele euro's:)) want ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
    Wat vinden jullie van deze producten? Helpt het echt goed?
    Groetjes shampoo

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb de billenspray gehad en die vond ik erg fijn. Wij verkopen deze lijn overigens bij ons in de winkel en moet zeggen het verkoopt voor geen meter.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Tja, zal je altijd zien.... Ik koop weer iets. Ach, misschien hebben de andere mensen het nog niet ontdekt ofzo :D

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb voor Dylan de 3 in 1 wash gebruikt. Hij had altijd eczeemplekken met geparfumeerde verzorgingsproducten, maar door het gebruik van de wash werd het goed minder. De billenspray vind ik ook erg fijn. Voor de 2e ga ik het zeker weer gebruiken

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het is ook wel erg duur

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik vind het ook fijn spul. Mijn zoontje heeft eczeem en het is een van de weinige producten waar hij tegen kan. Ik heb de 3 in 1 en de haarlotion.

7. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze dochter heeft ook een heel gevoelige huid en daarom ben ik op dit merk gekomen.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik gebruikte het al een jaar of 10 terug dat ik zelf eczeem had en nu gebruik ik billenspray en ook de 3in1 wasgel voor mijn dochter met eczeem.

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja klopt en denk dat mensen daarom moeilijk over de streep gaan. Want de billenspray is idd erg fijn en superhandig :D

@ shampoo ,hopelijk bevalt de lijn goed. Hij is bij ons wel eens 2 halen 1 betalen.

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik heb verschillende produkten van Zarqa, maar ik merk geen verschil met andere, de meer reguliere merken.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Gebruiken wij ook. Maar omdat ze zon gevoelige droge huid heeft zijn we gestopt en wassen we nu alleen met water en smeren we vaseline cetomacrogol. De bodylotion heb ik laatst nog geprobeerd, maar kan ze niet meer tegen.
    De haarlotion is erg prettig, ze heeft nooit echt last gehad van berg. De 3 in 1 wash is ook fijn spul. De babyolie ook, maar ook hier reageert haar huidje iets op (wordt ruw).

Het ruikt overigens heeeeeerlijk (vind zwitsal goor).

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb de hele lijn gekocht maar gebruik alleen de haarlotion ervan.
    Toeval of niet, toen ik voor het eerst de shampoo gebruikte, vielen de haartjes van mn dochter uit. Dus die heb ik niet meer gebruikt.

13. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Ik heb voor onze zoon de bodylotion van Zarqa, maar ik moet zeggen dat ik die van Zwitsal beter vindt.

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik heb van dit merk ook de haarlotion gekocht naar aanleiding dat mijn dochter last had van berg, die kon niet tegen de schampoo en haarlotion van de zwitsal. Ik vind het heel fijn gebruik nu ook het wasspul en de haarlotion en shampoo dus..

15. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik gebruik de 'gewone' produkten, omdat ik allergisch ben voor parfum. Ik vind 't erg prettig spul. 't Fijne aan Zarqa is dat 't niet zo extreem duur is (zoals bijv. Clinique), maar wel parfumloos. Neutral heeft nl. niet zoveel verschillende producten in 't assortiment (al begint dat nu wel uit te breiden, dus daar moet ik ook maar es naar gaan kijken).

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb de 3 in 1 wash voor mijn dochter! Bevalt prima, al ben ik er nog niet overuit wat ik 'beter' en 'lekkerder' vind: Balneum of Zarqa!

Neutral vind ik in ieder geval niets...

Voor de rest gebruik ik vaseline cetomacrogol om haar elke dag (2 maal daags) mee in te smeren. Haarlotion van de Etos en ook wel Zwitsal, maar nu ga ik die van Zarqa uitproberen, wist niet dat die er ook was, in ieder geval nooit op gelet!

17. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik gebruikte de haarlotion voor de berg (en nu omdat het lekker ruikt) en de sensitive creme voor zijn gezichtje. Vind het wel duur, koop, het ook altijd in de aanbieding. Aankomende week bij de DIO 1+1 gratis ;) D.I.O. Drogist - Actiefolder

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hier geen Dio in de buurt. Balen.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb meerdere dingen van zarqa gebruikt en ben hartstikke tevreden.
    Werkt goed voor de gevoelige huidjes van mijn kids.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruik de 3 in 1 wash en de haarlotion van Zarqa. De baby olie heb ik ook gebruikt en ga ik weer gebruiken. Ik vind het heerlijk spul! De bodylotion vond ik niet zo bijzonder, weinig vettend, maar op zich wel lekker spul. Eva heeft eczeem gehad en toen dat zo goed als over was ben ik Zarqa gaan gebruiken. Ze had ook een beetje berg en toen ben ik ipv de haarlotion van Zwitsal die van Zarqa gaan gebruiken. Toen ging het snel weg. Een tijdje terug ben ik heel eigenwijs weer Zwitsal haarlotion gaan gebruiken (ik had nog 2 flesjes staan) en toen kreeg ze na een paar maanden weer berg... toen weer Zarqa gaan gebruiken en een paar maanden later was de berg weer weg. Ik hou het dus maar bij Zarqa. Voor de baby ga ik ook wel weer Zwitsal proberen, maar als ze daar niet tegen kan gooi ik die meteen weg en ga ik weer over op Zarqa.

Deel Deze Pagina