Dwarse werkgever c.q. collega...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    God, wat een toestand zeg!
    Wat denken die mensen wel niet?

    Doe jij het maar rustig aan en inderdaad, zsm de advocaat erachteraan als het geld er maandag niet is!

    Maar voor nu, geef jezelf een schouderklopje voor je assertiviteit, en zal lekker onderuit om van je weekend te genieten!
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goed gedaan Sarina!! Laat maar weten dat je niet met je laat sollen!! Nu lekker van je laatste weekend zonder baby....
     
  3. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Sientje, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en succes bij de nieuwjaarsreceptie. Ik kan me voorstellen dat je daar weinig zin in hebt!!!

    groetjes Karin
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Heb er inderdaad geen zin in en ga dus ook niet ;) ! Mijn man is er wel heen, hij zal ieder moment wel thuis komen...ben benieuwd of de baas überhaupt op is komen dagen :)
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Die baas zal je man waarschijnlijk niet durven aankijken als hij er wel is :)
    En dat is maar goed ook , die vent moet zich heel diep schamen :evil:
    Nu maar hopen dat hij idd maandag dat geld voor je stort , dan is dat probleem ook weer opgelost .
    Zou wel lekker zijn zo vlak voor je word ingeleid ( had ik toch goed gelezen ? :oops: ).
    In elk geval kun je nu lekker van je weekend gaan genieten , het is tenslotte jullie laatste zonder beeb :)

    Groetjes Joyce
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Heb je inderdaad goed gelezen hoor!
    Enne, mijn baas was er wel, maar voelde zich niet erg op zijn gemak, hij vroeg hoe t met mijn man ging en waar ik was, en toen antwoordde mijn man dat ik geen geld had om te kunnen komen, en toen heeft mijn man zich omgedraaid en hem laten staan....hihi...zou hij m gevoeld hebben?? ;)
     
  7. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    hahahahahaha wat een top reactie van je man zeg.
    Ik lach me suf :)
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Geweldig !!!!!!
    Hoop idd dat ie niet zo een mega groot bord voor zn kop heeft dat ie het nie snapt ;)
    Sommige mensen hebben dat wel of doen alsof .
    Maar die reactie van je man was echt super .

    Groetjes Joyce
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    zow dat is pas een superreactie zeg van je man..
    zupers... hahaha die is echt goed.
    maar ja ik hoop dat je , je geld zo snel mogelijk hebt. want tja je kan eenmaal nie zonder he.
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Nee helaas heb je het inderdaad nodig...nou zitten we niet direct op zwart zaad maarja er komen wel een paar dure dingen aan, als de baby deze week geboren wordt moeten de geboortekaartjes betaald worden en nog een paar geplande grotere uitgaven, maar ik ga er maar even vanuit dat ik morgen mijn loon op mijn rekening heb staan ;)
     
  11. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Geweldige reactie van je man zeg!!
    Morgen is dus DE dag, hoop voor je baas dat hij zich aan zijn woord heeft gehouden. ;)
     
  12. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hahaha geweldig die reactie. Mag echt hopen dat hij het dan toch echt wel begrijpt!
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Sientje,

    goed van je dat je niet gegaan bent. Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt gehad. Overigens wel top van je man dat hij zo reageert en je baas mag zich ook echt wel ongemakkelijk voelen, niks mis mee!!
     
  14. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Die man van jou heeft het erg goed gedaan!
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hihi, ja goed he?
    Heb vanochtend een sms gekregen van mijn baas, dat hij er echt mee bezig is en het zeker goed gaat komen.. :rolleyes:
    Heb dit doorgestuurd naar mijn collegaatje (en vriendin) en kreeg van haar terug dat zij zou zorgen dat ik, voordat ik ons Ukky eruit gepoept heb, mijn loon op de bank heb staan en daar vertrouw ik volledig op, dus laat t nu een beetje los! (dat zijn pas echte collega's :D )
     
  16. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    En zo hoort het ook :)
    Alleen jammer dat het op zo een manier moet , en juist nu het zo spannend is voor je :(
    Ik weet niet of je er nog zult zijn vandaag , maar ik wens je vast heel veel sterkte voor morgen ;)
    Nog 1 dagje en dan is het zover .

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina