Hoi meiden, Ik heb een dwarsligger.... Hij wil maar niet draaien. Volgens de VK heb ik genoeg vruchtwater waardoor de baby nog lekker alle kanten op kan. Maar ik maak me toch een beetje zorgen. Want mocht hij niet uit zichzelf draaien dan gaan ze hem proberen te draaien of anders keizersnede. Iemand ervaring met draaien? Bij welke week beslissen ze of ze de baby gaan draaien? Tot wanneer kan de baby zelf draaien? Dinsdag moet ik weer naar de VK, maar ik hoop dat jullie mij al wat antwoorden kunnen geven.
ik was ook heel bang dat mijn beeb niet zou gaan draaien maar met 35+3 is het als nog uitzich zelf goed gaan liggen ! tot 36 weken kan het nog uitzichzelf draaien als ik het goed heb.
mijn zoontje lag ook dwars, en ging met 35 weken ineens goed liggen en daalde in. volgens mij heb je idd nog een weekje, daarna zullen ze waarschijnlijk wel een draaipoging gaan doen.
Thanks voor de reacties. Ik ga morgen naar de VK voor controle. Dus dan zal zij mij wel kunnen vertellen hoe het nu ligt. Ik voel wel handen en voeten duwen, maar weet niet hoe de baby nu ligt. Hopelijk is de baby gedraaid......
Ik had ook een dwarsliggertje. Met 34+5 is hij geboren via een keizersnede. Aangezien mijn placenta aan de voorkant lag was een draaipoging al uitgesloten. Opeens had ik weeen en al 3 cm ontsluiting. Daarom hebben ze hem op 1 augustus via een keizersnede op de wereld gezet. Het is een heerlijk manneke en ik geniet met volle teugen!
Jocruella nog gefeliciteerd! Ik ben vanmorgen bij de VK geweest. Volgens haar ligt de baby nu wel goed en was de baby zelfs al aan het indalen!! Maar voor de zekerheid (en om mij gerust te stellen) krijg ik morgenavond een echo om de ligging te bekijken. Ben benieuwd!