Beschimmeld broodje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hoi allemaal,

ik had vanmorgen zo'n zak met opbakbroodjes van de lidl. Netjes gekeken naar datum, nog 3 mnd houdbaar. 10 minuten op 250 graden in de oven.

Nu zie ik tot mijn grote schrik dat er onderin de zak een broodje zit waar schimmel op zit, terwijl de zak vanmorgen gewoon dicht zat. Ik snap er niets van, heb vanmorgen goed gekeken en ben altijd al zo voorzichtig met wat ik eet... de rest van de broodjes zien er normaal uit..

Wat nu? heb vanmorgen vroeg al gegeten en heb nergens last van.. ik baal als een stekker, dadelijk wordt mijn meissie ziek..
    ben nu 30 weken zwanger..

x

2. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    als je iets eet wat niet goed voor jou is dan heb je er binnen het half uur last van. en een beschimmeld broodje is niet goed voor je zelf. als het dus beschimmeld had geweest had het er echt wel uitgekomen.

in de zakjes vd lidle zitten vaak door het gegooi in de schappen kleine scheurtjes in het pakje, daarom haal ik ze zelf nu van de appie van euroshopper.

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    jaa, ik hoef ze ook niet meer... de appie zit om de hoek, dus sla ze daar nu wel in!

4. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Volgens mij kan idd alleen jijzelf daar last van krijgen. Heb ook wel eens per ongeluk een 'licht beschimmeld' :p broodje gehad, ben er verder niet ziek van geweest ofzo.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb gisteren nog iets gegeten wat bedorven was.

Gatverdegatver!

Maar verder nergens last van.

Zak chips gegeten tegen de smaak :D

6. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    mmmm chips! Heb de rest van de broodjes bekeken en die zien er goed uit.. zal wel weer loslopen.. vanavond pannekoeken!! mmmm.. hopelijk is de melk niet zuur :)

Deel Deze Pagina