Inmiddels de 37 weken gepasseerd, het begin van het einde oftewel: de magische grens in bereikt! Hey scheidsrechter !!! Scheids man, wat doe je nou?!?! Dat is ROOD man!!!! Wees eens consequent: Staak de wedstrijd en geef het fluitsignaal voor de aftrap van een nieuwe match!!! Dat is wat ik pappa weleens hoor denken als zijn lieve kleine monstertjes weer eens kattekwaad uithalen en mamma al klagend en puffend op de bank zit omdat ze niet meer omhoog komt en het voor die dag gehad heeft. Staak de wedstrijd, voor hem mag de zwangerschap nu wel ten einde lopen. Geef het fluitsignaal voor de aftrap van een nieuwe match, een nieuw begin met een klein wezentje erbij en een mamma die weer een stuk minder hulpbehoevend en knorrig is. En ja, ook mamma is het zat. Van mij mag je nu wel komen. Mijn lichaam laat alle tekenen zien van een naderende bevalling echter is er geen touw aan vast te knopen wanneer het nu werkelijk begint. Jouw mamma, de controlefreak. Houdt graag alle touwtjes in handen en regelt graag zelf alles tot in de puntjes. Helaas is het de scheidsrechter(moedernatuur/gyn) die beslist wanneer jij komt. Het begin van het einde.... jawel het voorwerk is gedaan. Mamma is dr prop kwijt en heeft al 2,5 cm ontsluiting. Dat scheelt weer 2 uur weeën! Waar alle hoogzwangere vrouwen en hoogdrachtige wilde dieren zich in de laatste weken terug trekken, tot rust komen en zich voorbereiden op de bevalling is jouw mamma aan het stuiteren: ligt alles al klaar, zat dat mutsje nou al in de tas, heb ik de batterijen van de camera nou wel of niet vervangen, ik voel een kramp is dit het begin....... En dan nog niet te spreken over: wanneer kom je nu werkelijk? Wanneer mag ik je in mijn armen sluiten? Lijk je op je zussen, ben jij ook een klein monstertje? Ben je nu echt te klein of valt het allemaal wel mee? Hoe zal je de bevalling doorstaan? Moet je de couveuse in? Hoe zullen je zussen op jou reageren? Zal je wel rust hebben met 3 mamma's? Voorbereiden is bij mamma stressen, stressen om de laatste dingetjes die al weken klaar zijn. Stressen omdat ze zelf de touwtjes niet in handen heeft en geen controle erop uit kan oefenen. Een ding is zeker, je komt! We kijken er naar uit en zijn reuze nieuwsgierig naar je! Vandaag hebben we de laatste (als het goed is want ja..... mamma heeft er geen controle over) groeiecho gehad. En wonder boven wonder weeg je inmiddels al 2422 gram. Meer dan wij en de artsen verwacht hadden. Morgen hoopt mamma de laatste afspraak bij de gyn te hebben en je zeker volgende week in mijn armen te kunnen sluiten. Tot snel kleintje.
Grappig en mooi tegelijk. Suc6 met de laatste loodjes, hopelijk komt hij/zij nog wat bij en heb je volgende week een lief klein, nieuw monstertje erbij
Heb je verhaal met veel plezier gelezen! Hoop dat je nieuwe monstertje zich snel aandient en de nieuwe match begint....sterkte met de laatste loodjes!
Succes met de laatste loodjes! Het kan nu idd ieder moment op gang komen, MAAR het kan ook nog bijna 3 weken duren... Groetjes!
Ah wat lief... en idd mooi gegroeid nog zeg! bijna 2,5 kilo, dat had je niet durven hopen! Gezellig, we zitten samen op het wachtbankje!