Hoi allemaal, Ik ben 15 weekjes zwanger van de tweede ( zoontje is 7 ) En nu denk ik dus de kleine te voelen maar het is steeds op de zelfde plek of ongeveer Ik vroeg me dus af of dit kan of dat het misschien een trillend spiertje is Ik kan het me ook niet meer herinneren hoe dat bij mn zoontje was De placenta ligt nu wel vanachter dus voel het wel beter maar omdat het steeds op de zelfde plek is twijfel ik een beetje Iemand een idee?
Jahoor dat kan best. Meeste babys hebben een voorkeurshouding en nog steeds voel ik de baby hier vaak op dezelfde plekken meer dan op andere plekken.
Hier ook veel op dezelfde plekken hoor. Heeft denk ik ook te maken met de ligging van je placenta en voorkeurshouding van je kindje. Hier reageert hij best wel op druk, dus als ik op mijn linkerzij lig voel ik hem links prikken en andersom. Wel grappig, zo van he wat duwt daar tegen mij aan? Hij reageert bijv ook erg op de banden van het ctg en ook op mijn handen. Nu op het eind voel ik veel voetjes rechts bovenin