Hoi dames, Ik heb sinds twee dagen last van een vreemd gevoel in mijn onderbuik net iets boven mijn schaambot. Ik zal proberen het zo goed mogelijk te omschrijven; het gevoel wat je hebt als je in een achtbaan zit en het karretje bijna naar beneden stormt.. Is er iemand die dit herkent? Ik kan uiteraard de huisarts of verloskundig even vragen maar ze zien mij al aankomen haha. Gelukkig heb ik het maar hooguit twee a drie keer per dag. Het is ook geen pijnlijk gevoel alleen erg irritant. Ik ben al niet zo van de achtbanen namelijk.
Waarschijnlijk is dit de groei van je baarmoeder. Die gaat nu boven je schaambeen uitkomen. Als je plat op je rug ligt kun je waarschijnlijk de rand al goed voelen. Ik voel dit precies hetzelfde en al een tijdje
Niet om je uit te lachen maar wat een geestige omschrijving haha Waarsch inderdaad groei van de baarmoeder
Mooi hé? Vandaar ook dat ik het hier maar vraag. Ik zie mijzelf al bij de verloskundige zitten "kent u dat gevoel van een achtbaan?" hahaha. Ik ga er inderdaad vanuit dat het de groei van de baarmoeder is, klinkt best logisch.