Hoi, Zoals je ziet ben ik nu 32 weken ver, ik neem Utrogestan 3x/dag omdat ik op 27,5 wk een bloeding heb gehad, waarvan de oorzaak nooit gevonden werd. Nu had ik gisteren weer die menstruatiepijn die ik eerder ook al gehad heb, ik vertrouwde het niet, en ben toch maar even aan de monitor gaan liggen, en alles was ok. Zou die menstruatiepijn kunnen komen van te druk bezig te zijn (werk nog fulltime), of zou dit nog steeds soort bandenpijn zijn of zou het eerder te maken hebben met het eventueel indalen van de baby? Ik heb de indruk dat die menstruatiepijn vandaag wel minder is. Enig idee iemand verder? Thanks Katje
Ik ben ook heel benieuwd... Zelf ben ik nog lang niet zover, dus ik heb werkelijk geen idee. Maar ik lees even mee voor de reacties Groetjes Masu
tja, lastig...het kan indaling zijn, al voelde ik dat meer in mijn buik en onderin...misschien ben je inderdaad wat te druk geweest? ik heb nu ook af toe menstruatiepijn, soms zit er lucht dwars, soms is het de baby die in mijn rug schopt...met andere woorden, het kan van alles zijn...mocht je twijfelen, gewoon de vk weer bellen!