Hallo Allemaal, Misschien een hele gekke vraag maar weet één van jullie of je je lenzen in mag houden tijdens de bevalling? Ik draag zachte lenzen en kan echt niet zonder.. Heb wel een bril maar echt alleen voor noodgevallen! Zonder lenzen/bril ben ik echt zo kippig dat ik ws. niet eens mn eigen kindje kan zien als hij geboren word! Iemand ervaring of zit in de zelfde situatie? Liefs Mas
Gewoon ingehouden. Tot een uurtje of wat ervoor. Heb lang in de douche gezeten, was geen probleem hoor.
Ik heb ook lenzen (wel harde) en heb ze bij beide bevallingen ingehouden. Ging prima. Nergens geen last van gehad.
Ik wil ze ook inhouden omdat ik natuurlijk wel mijn kind goed wil kunnen bekijken Mijn bril is recent kapot gegaan maar het lijkt me ook niet fijn om een bril op te hebben tijdens de bevalling.
ik ga ze ook inhouden, maar heb nu sinds vd zomer lenzen die ik een week in mag houden (extra zuurstof-doorlatende). dus da's geen probleem dan! bril tijdens bevalling lijkt me 3xniks.
Ik heb ze ook ingehouden, hoor. Niet eens aan gedacht om ze uit te doen. Ik heb ook -8, dus zonder lenzen ben ik vrij hulpeloos. En m'n bril is 7 jaar oud, dus die doet 't ook niet meer zo goed.
Haha, waar je allemaal niet over nadenkt. Ik heb het mij nooit afgevraagd en heb ze gewoon ingehouden. Dat was 2 dagen achter elkaar omdat mijn bevalling 2 dagen duurde. Geen probleem dus.
Ik had ze ook gewoon in, heb niet eens een bril. Ga binnenkort wel een bril halen, zodat ik deze mee kan nemen bij de bevalling.
Ik heb ze ook ingehouden. Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die ontzettend kippig is! Als ik de kleine 's nachts moet verschonen zit ik er echt met mijn neus bovenop, anders zie ik echt niks (door mijn bril zie ik alles draaien; is ook geen optie)! Tot nu toe heb ik geluk gehad dat mijn zoontje niet begon te plassen, anders zou heel mijn hoofd eronder zitten!
ik had ze niet in. Lag al in bed toen de weeen begonnen en er niet over nagedacht ze in te doen. Na de bevalling kon ik ze de eerste dagen niet verdragen, dus heb ik mijn bril op gehad ( afschuwelijk!)
Ik had ze niet in, maar ik zie alleen veraf niet zo goed, dus dat was niet zo erg. Ik heb ze pas weer ingedaan toen ik weer uit het ziekenhuis was (5 dagen later)
Hey, Heb ze gewoon ingehouden...niet aan gedacht om houder mee te nemen naar ziekenhuis....oeps gewoon vergeten omdat ik ineens snel naar het ziekenhuis moest... Wou met 6 cm toch al gaan, maar ik moest met 2 cm al naar het ziekenhuis... Ik moest mijn lenzen uitdoen omdat ik klaar werd gemaakt voor een keizersnede...maar als ik gewoon was bevallen mocht ik ze gewoon inhouden hoor. Nu ben ik toch nog gewoon bevallen hihi maar dan op de OK....lang verhaal! Maar moest het dus zonder lenzen of bril doen...die heb ik geeneens meer! Laten liggen in Egypte....oeps 4 jaar terug op vakantie. Ik heb van de zusters 2 potjes gekregen met een steriel water...daar konden mijn lenzen ook in en s'ochtends heb ik ze gewoon weer ingezet en zijn we naar huis gegaan. Groetjes, Miranda
ik heb ze gewoon ingehouden. Werd me tijdens de yoga wel aangeraden om ze uit te doen omdat de ontsluiting dan sneller zou gaan (je bekkenbodem staat blijkbaar in verband met je ogen) maar ja ik had echt geen zin om mn bril op te zetten. UIteindelijk werd het een keizersnee voor mij en zelfs toen heb ik ze gewoon in mogen houden.
Heb ze tijdens de weeen gewoon gezellig uitgedaan hahaha! Was zo'n droge lucht in de verloskamer dus was niks .... liefs Bizzy
Mooi zo! Ik wil ze ook graag inhouden, heb -6 , dus zie zonder echt vrij weinig .. en mn bril is zo Nana Mouskouri, denk dat ik mn eigen kind dan gelijk de stuipen op het lijf jaag, haha