stel nou..?? vmk/positieve test

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door taliaa, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hoi,
    vorige week ook al een vraag gesteld(en antwoord gehad) ivm bloedverlies in de 3e/4e week. Nu heb ik al een paar dagen geen bloedverlies meer gehad, ook geen bruin. Het bloedverlies begon steeds met helderrode druppels en dan bruine stolseltjes en bruine afscheiding. 1x donker rode stolsteltjes gehad. Heel klein.
    Ik heb geen buikpijn gehad en had aan een inlegkruisje ruim voldoende.

Nu is mijn nieuwe vraag: als nu "alles" al weg is, dus bm leeg, zouden dan de testen niet al lichter moeten worden? ipv steeds donkerder??? Hoe snel gaat dat met een VMK?
    ik heb met 6w1d een echo, maar dat duurt nog zoooooooooooooo lang:)

alvast bedankt!
    groetjes, Taliaa

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi taliaa,

Na een miskraam kan een test nog wel 3 wkn positief zijn. De felheid van de test zegt niets over de zwangerschap. Dus bespaar je geld en doe geen testen meer! Nog een week bikkelen meis! je kan het!!

Imke

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ha! bedankt voor je reactie!!!:)
    Vanochtend weer helderrood bloedverlies gehad, maar denk te weten waar het door komt *schaam*;) Maar dan zou het van een wondje ofzo aan de baarmoedermond moeten komen, zou dat kunnen?? vanochtend een paar druppels helderrood en voor de rest bruine afscheiding...
    (oja, heel eigenwijs: vanavond weer een test gedaan en hij is nog nog nog donkerder!!!! al zegt het dus niks...;))

Liefss, Taliaa.... (nog 7 nachtjes slapen...)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    wou even laten weten dat de eerste echo niet goed was, was 6w1d en echo gaf 5w2d en geen kindje.
    Maar eind goed al goed: echo vandaag was super!!! kindje, hartje, goede vruchtzak.... En helemaal op schema:)
    Er is ook een oorzaak voor het bloedverlies gevonden, er komt baarmoederslijmvlies uit de baarmoedermond (als ik het zo goed omschrijf). Bloedverlies kan nog wel de hele zwangerschap duren.

maar na jullie adequate antwoorden wilde ik toch ook dit goede nieuws delen!!!

liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina