slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door desangel, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    heey meiden

ik slaap de laatste dagen zo verschrikkelijk slecht :( echt niej normaal ...
    en ben overdag kapot moe maar jah wil na me werk niet gaan slapen omdat ik bang ben dat ik dan die nacht weer niet slaap ( wat ik zoiezo dus al slecht doe)
    iemand tips?

2. Niet meer actief

Nee meis, heb helaas geen tips voor je, ik slaap ook erg slecht, al kan ik overdag wel een uurtje gaan liggen als ik dat wil.
    Maar ja, dan zit ik weer met hetzelfde probleem als jou, slaap ik dan s'nachts wel.

3. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Heb ook geen advies voor je helaas! Ik zelf slaap momenteel ook erg slecht! Veel wakker s'nacht omdat ik moet plassen en daarna kom ik heel moeilijk in slaap, met gevolg dat ik dan de volgende dag erg moe ben!
    Succes verder!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ik ook.
    Word gewoon telkens wakker. En waar van? Wie weet!
    Slapen kan ik altijd als de beste. En t inslapen is ook echt niet t probleem....leg me neer en stoor me 2 mins niet en ik ben weg.
    Maar ik blijf niet weg :(
    Ben vanacht volgens mij om de 30 mins 5 mins wakker geweest...tenminste zo voelt t iig wel...pfff
    En weet nog van de andere 2 keren dat ik zo rond de 4 a 5 maanden niet goed meer slaap...dus als dat nu al zo is....
    :(

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier ook hetzelfde..
    Slaap regelmatig maar een uur of 3 verdeeld over de nacht, omdat de baby snachts heel druk word en ik gewoon niet lekker kan liggen.
    Steeds draaien, draaien, draaien en dan lig je net goed moet je weer plassen of begint de baby tegen je maag te schoppen.. *zucht*

Het trieste (maar tegelijk ook fijne) is dat ik langzamerhand wel gewend ben niet veel slaap te krijgen..
    Tips? Zorgen dat je veel films in huis hebt, want savonds is niks op tv!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook al vanaf 20 weken door alle klachten! maar als je onder zoekfunctie zoekt er zijn veel topics als deze ;)
    l

7. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    pffffff heb er ook last van, slaap eigenlijk al een week of 4 de ene nacht goed en de andere nacht slecht, het is om en om zeg maar. Inslapen is het probleem niet maar ik wordt dan wakker na 3 uur geslapen te hebben en dan kom ik niet meer in slaap. Ja pas een half uur voordat m'n wekker afgaat. En dan kun je beter niet meer in slaap vallen volgens mij.

Vreemd vind ik ook dat ik tijdens de nachten dat ik slecht slaap ik altijd op hetzelfde tijdstip wakker wordt.

8. Niet meer actief

Ik kan nu niet meer slapen, omdat de kleine tegen me maag en ribben aandrukt, dus doet gigantische pijn.
    Heb vannacht niet eens kunnen slapen van de pijn.
    Heb tips gekregen over hoe ik de kleine misschien meer naar onderen kreeg, maar mocht niet helpen.

In het begin geen last van gehad, van slecht slapen.
    Maar hoop niet voor jullie dat jullie er ook zo'n last van krijgen ;)

Deel Deze Pagina