Hallo allemaal, ik heb al een aantal dagen last van slijmverlies en net hele dikke Draden met rood er in.. Sinds vanmorgen al hoofdpijn en beetje menstruatiepijn.. Zal het begonnen zijn? Vind het zo spannend!!
Dat slijm klinkt als de slijmprop.. Helaas wil dat niks zeggen, sommigen verliezen m met 34wkn, anderen (zoals ik) hebben m nooit gezien. Hoofdpijn en menstruatiepijn.. Hoofdpijn hier ook regelmatig evenals menstruatiepijn, maar baby zit nog lekker in mama's buik. Bij mijn oudste braken de vliezen en daarna kreeg ik wel wat menstruatiepijn. Uiteindelijk werden dat weeën. Maar nu ook regelmatog menstruatiepijn en niks wat doorzet. Het blijft allemaal afwachten meid! (Balen hè, dat wachten) Ga anders even lekker onder een hete douche, als de menstruatiekramp zakt dan was het waarschijnlijk niks, maar het kan dan ook erger worden en doorzetten. Ik vind het douchen een heerlijke graadmeter, knap er dan ook vaak van op en ben weer rustig dat het loos alarm was.
Hoi manuk, bedankt voor je reactie.. De krampen gaan niet weg maar worden ook niet erger.. Vind het spannend worden hoor!