Hallo allemaal, Ik ben vandaag precies 39 weken zwanger. Vandaag voelde ik al een hoop gerommel in mijn buik en een soort druk in mijn onderbuik. Sinds 6 uur voel ik af en toe pijn in mijn onderrug. Net zitten klokken en ik heb het om de 7 tot 10 minuten. Zouden dit rugweeen kunnen zijn ? In mijn buik voel ik maar heeeeeeeel af en toe iets, maar wel nog steeds die druk. Zou de bevalling begonnen zijn of kan dit dan nog wel een tijd gaan duren ?
Hoi, Ik had ook rugweeen en voelde eigenlijk niets in m'n buik. Het waren gemene steken door m'n onderrug. Deze gingen steeds korter op elkaar zitten. Aan het begin ook wel 10 minuten ertussen. Toen we gingen klokken geloofde ik pas dat het weeen waren. Succes ermee. En als het heftiger wordt is een lekkere warme kruik tegen je rug lekker! Groetjes
Die druk voelde ik een poos voordat me vliezen braken net alsof er letterlijk wat op springen sta. Ook alleen rug weeen gehad en bij mij begont dit gewoon als een beetje vage drukkende rugpijn net boven me billen dus wie weet! Sterkte ermee !
Ik had ook rugweeen, moet zeggen voor mij was het echt meteen duidelijk dat het weeen waren, hopelijk zet het nu dus door en heb je straks lekker je kleintje in je armen.... Liefs
ik had ook rugweeen en dat was het ergste, gelukkig heb ik erna ruggeprik gekregen, dus voelde ook niks meer
Bij de 1ste ook rugweeen gehad. die begonnen eigenlijk pas nadat mijn vliezen waren gebroken. Toen met 39 + 3 bevallen. Nu inmiddels al ruim over de houdbaarheidsdatum ;-P en tja af en toe een harde buik en wat last in de onderrug.. kan nog niet echt zeggen van goh het gaat nu beginnen. Ik had natuurlijk allang gehoopt de kleine in mijn armen te hebben, maar helaas.
Nou, ik zou zeggen: ga maar klokken. Als het echt weeën zijn, kun je er de klok op gelijk zetten, zo regelmatig komen ze. (Ik heb ook rugweeën gehad. En totaal geen buikweeën, dus het duurde ff voordat ik door had dat het daadwerkelijk weeën waren...)
even in bad of onder de douche gaan als het dan erger wordt weet je genoeg neemt het af dan zijn het vast oefenweeen. In ieder geval succes
Zou kunnen, had ook rugweeën en voelde naar mijn weten niets in mijn buik. Moet zeggen dat ik die rugweeën echt VRESELIJK vond. Dus stkerte!
heb 2 weken met voorweeen in mn buik gelopen en op de dag van mn bevalling rug weeen..maar ik d8 heel slim is vast weer niks dus de hele dag mee gelopen tot ik op controle moest in het zieken huis kwam daar had ik al 9,5cm ontsluiting...maar dat is schrikken nog geen 20 min later was mn zoontje er al..
Wat je omschrijft herken ik ook, heb t al een paar weken, de laatste dagen komt t steeds vaker. Vooral die druk naar beneden (alsof t hoofdje heel hard op mijn bekkenbodem drukt). Bij mij zijn het dus allemaal voorweeen, t komt iedere dag voor een tot enkele uren en neemt dan weer af. Heel fijn.