vraagje ,,,,

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mandy79, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy79

mandy79 Lid

5 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 mandy79, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    hoi allemaal
    ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten , dus hoop dat het goed staat.
    Ik heb al een paar weken af en toe pijn in mijn rechte zij, vorige week had ik heel erg ik ben toen na de dokter geweest en die vond dat het onderzocht moest worden ,ik heb toen een echo gehad .
    Op de echo was een cyste te zien op mijn rechte eierstok daar kon dus de pijn van komen.
    Er is toen voor mij een afspraak gemaakt bij de gyn voor verder onderzoek.
    omdat ik al 4 maanden gestopt was met de pil, en ik toen 2 dagen over tijd was heb ik test gedaan zodat ik wist waar ik aan toe was. En die was negatief. Ik dacht nu kan ik de onderzoeken gewoon laten doen ,
    Toen ik deze week bij de gyn kwam hebben ze de eierstokken onderzocht die waren op de cyste na gelukkig goed ,de cyste ging waarschijnlijk van zelf weg hoefde ik me verder geen zorgen om te maken, toen onderzocht ze ook voor de zekerheid de baarmoeder ,,en toen zei ben je toevallig over tijd ik zei ja hoezo, ze zei ik heb het idee een prille zwangerschap te zien, ik zei toen kan niet ik heb a getest, ze deed wat meetingen en zij test voor de zekerheid over tien dagen nog eens , toen ik thuis kwam heb ik toch weer getest ik kan het niet laten dus ook negatief, helaas.
    Dus mijn vraag aan jullie hebben jullie wel eens zoiets mee gemaakt en zou het kunnen ,, nu het is wachten tot volgende week kijken of ik zwanger ben.
    groetjes en alvast bedankt Mandy

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

niet dat ze een vroege zwangerschap zagen. Maar wel een cyste op mijn eierstok. Die is 8 jaar geleden ontdekt. Na mijn miskraam heeft de GYN er specifiek even naar gekeken en toen was hij inderdaad niet meer zichtbaar.

Succes met wachten. Ik hoop dat het inderdaad een zwangerschap wordt!

3. mandy79

mandy79 Lid

5 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Foxy
    Fijn te horen dat bij jouw de cyste vanzelf is weg gegaan.
    weer een gerust stelling.

Maar zijn er misschien ook nog dames die via een echo te horen kregen dat ze misschien zwanger zouden zijn en nog niet positief testen.

Groetjes Mandy

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja bij een vriendin van mij precies zo (buiten die cyste om dan) maar die was dus echt zwanger toen! Hoop voor jou ook.

5. mandy79

mandy79 Lid

5 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderbaby1
    bedankt voor je reactie, ik hoop net als je vriendin dat ik ook zwanger ben ,maar wacht maar even nog tot volgende week met testen ,
    wel leuk te horen dat het een keer eerder gebeurd is , had gehoopt dat het vaker voor kwam.
    testen positief moeilijk toen ik zwanger was van mijn zoontje kwam ik er met bijna 9 weken pas achter
    groetjes

Deel Deze Pagina