hallo ik heb al op het forum geplaatst maar helaas geen enkel reactie gehad.miss kunnen jullie me helpen.ik wil graag weten of er een kans is of niet. er bestaat geen kinderwens daarom begrijp ik dus de symptomen niet en kan ze moelijk als wensdenken af doen. ik heb ca 4 of 5 dagen of zo voor mijn verwachte ovulatie onbeschermt verkeer gehad(hoezo en waarom lang verhaal).iig ben ik snel opgestaan om zoveel mogelijk kwijt te raken. ik zit in het buitenland en ben naar mijn idee lang niet meer zo vruchtbar(43j) als vroeger.nu het volgende. sinds plus minus een week ernaar het bekende ongesteldheidtrekken in me onderlijf.ik ben op tijd ongesteld geweest,maar maar kort en de krampen houden niet op(tot op heden).af en toe misselijk dus test egdaan,negativ,nu vertrouw ik er niet op want bij al mijn kinderen(4) waren ze niet voor de 8ste week positiv.gezien ik nog steeds vreemde dingen bemerk en ook wel eens gevraagd werd op me borsten gegroeid zijn ben ik dus onzeker.de krampen zijn er gewoon de hele dag door en gister avond heb ik druppels melk uit me borst gehaald(dit kon ik bij al mijn kinderen altijd al heel vroeg in de zwangerschap,er buiten dus nooit). ik was vanochtend bij de dok,morgen wordt een urinetest gemaakt want zij vertrouwd het ook niet. punt is dat ze zei als ie negativ is (laage hcg waarde ) moet ik alsnog 2 weken wachten(dan zou de mens eventuell moeten uitblijven) voor ik naar de gyn kan.ik wil eiegntlijk geen kinderen meer en wil dus niet zolang moeten wachten in onzekerheid.bovendien heb ik chronische pijnklachten en kan nu door die onzekerheid niets tegen de pijn nemen.bovendien denk ik dat het hoe dan ook uitgezocht moet worden wat er aan de hand is. ik weet ook dat het koffiedik kijken is maar zijn er mensen die alle zwangerschappen eerst negative testen hadden ook al bleef die ongi uit en ineens bij een volgende zwangerschap wel ongi hadden en negative test dan toch zwanger waren? die melk heeft me echt laten schrikken....en die krampen houden niet op plus dat ik soms idd een klein bolletje onder het schaambeen voel als ik zit.heeeeeelp. ik weet niet eens of ik het houden wil (geen partner,dit was een eenmalige zaak)maar als ik nog zo lang moet wachten is het nog erger als ik voor een abortus moet gaan(hier is dat tot 18 weken mogelijk heft de dok gezegd...ik vindt dat wel erg lang.ik wil het nu weten en dan beslissen! mmm wat nog meer? af en toe vlagen van misselijkheid na het eten,duizelig en blijkbar beetje lage bloeddruk(wat de laatste dagen beter is),beetje hoofdpijn heel erg huilerig zomaar ineens zonder reden(daar werd ik ook al op aangeesproken zo van..hey zo kennen wij je niet...) alvast bedankt voor de reacties
Hallo, Er is geen andere manier om zekerheid te krijgen over wel/niet zwanger in dit stadium is HCG laten bepalen en na aantal dgn nogmaals om te kijken of het stijgt. Op een echo is nu niks te zien. Dus je kan echt niet meer doen nu dan afwachten. Er zijn zwangere die ondanks ze menstrueren toch zwanger zijn, dit zijn er niet heel veel. Succes, Groetjes Ineke