Hoi meiden, Mijn beebje ligt al een tijdje in een dwarsligging en vandaag door de verloskundige ook beaamt en ben bijna 33 weken. Heeft iemand er ervaring mee?? Iemand een draaipoging of een keizersnede gehad?
Als ik goed gehoord heb kunnen ze tot 36 wkn zelf draaien en erna wordt er mss door de gyn een poging gedaan om je beebje te draaien nog niet in paniek slaan
Ons meisje heeft tot 38 weken in dwarsligging gelegen. Bij 36 weken een draaipoging gehad, maar omdat ik nog genoeg vruchtwater had draaide ze vrolijk terug. Een keizersnede stond in de planning en met 38 weken is ze zelf goed gedraaid. Met 41+1 ingeleid en bevallen. Je kindje heeft nog genoeg tijd om te draaien.
Oh gelukkig maar hoop dat de beebje snel draait. Beide kanten van me zij doen namelijk ook erg pijn hihi
hier ook nog dwars haha, met zijn hoofd rechtsboven in en zo schuin naar beneden. Onze dochter lag nu al naar beneden en begon al goed in te dalen met 32 weken, hoop stiekem dat dat nu ook gebeurd. Wil graag thuis bevallen, en een stuitbevalling begin ik niet aan
Jmay hoop dat je baby snel in een goede houding komt te liggen ik voelde laatst ineenkeer een soort aanslag op me blaas en sindsdien voel ik hem op andere plekkn meer onderin en me hele rechterzij soms lijkt t alsof er allemaal spinnen in me buik lopen wanneer ik op die zij lig haha. Woensdag echo ben benieuwd of hij gedraait is. En een stuitbevalling begin ik ook liever niet aan.