Mijn jongste was ook een dwarsligger. Hij was helemaal niet klein, 8 pond, maar had kennelijk nog voldoende ruimte. Hij is zelf vijf dagen voor de bevalling nog gedraaid, ik was toen 38 weken zwanger. Een natuurlijke bevalling bij een dwarsligger is niet verstandig, bij mijn was er geen twijfel over mogelijk volgens de gyn, ze zouden nog proberen om te draaien met 39 weken, zou dat niet lukken dan zou het een keizersnee worden. Kennelijk heeft hij dat gehoord en zag hij dat niet zitten en is hij zelf gedraaid 😉.
Oke, en stel dat het draaien wel lukt zo laat in de zw dan zou thuis even goed niet mogen? wel super om te lezen dat hij gedraaid is toen!! goede ervaringen hier dus, dat geeft me hoop. Word je dan meteen medische als je kindje dwars ligt tijdens of net voor de bevalling ?
Ik hoor woensdag of die nog dwars ligt want dan heb ik eindelijk weer eene cho na de 20 weken echo van maximaal 5 minuutjes hoop dat alles goed is met de kleine snap niet hoe ze in 5 minuutjes ( denk niet eens 5 minuutjes) kan zien dat de beebje gezond is. Een vraagje he.. Ik voel inderdaad ook geen schopjes maar wat ik heel vaak heb is naadt me navel aan de rechterkant dat er een hele bobbel komt hihi hebben jullie dat ook. Kan zelfs de bobb wegduwen??
hier zie je met name als ik lig aan de linkerkant een bobbel, dat is zijn hoofdje..de andere kant zn bibs die hij vaak omhoog wipt. Maar toch voel ik ook wel eens wat laag in mn buik bewegen. als ik zit kan het soms erg vervelend zijn omdat zn hoofd dan zo in de weg zit Ja dat kunnen ze snel he, net als met de groei echos. wel fijn dat ze even gaan kijken bij jou!
Dus ook al last van bobbels in de buik Denk idd ook zn kontje maar dan echt naast me navel is dat mogelijk? Soms staat die bobb er een paar minuutjes en dan floep is t weet weg. En bij me blaas voel ik ook van alles en nog wat hihi. Heb een zorgverzekering hier in koeweit dus betaal alles zelf en kan zelf bepalen dus wanneer echo of niet maar is best duur laatst zei de doktet ga maar 10 decembet een echo maken dus dat dan maar doen hiji kan ik weer ff lekker spieken
oke, nee hier stuurt de vk je door voor een echo in het zkh ofzo maar dat word allemaal vergoed. Behalve de pret echo's dan, die hebben we 2x gedaan in het begin en met 29+4 weken.