Heeft iemand de nieuwe ziekenhuis serie gisteren op RTL 4 gezien? Ik heb het opgenomen omdat ik naar Heel Holland bakt keek. Mijn vraag is, wat vond jij van de eerste aflevering?
heb het gezien. het was wel aardig, ontspannend en vooral hersenloos. je hoeft er niet bij na te denken zeg maar. echt goed ge acteerd is het niet maar prima voor een luie zondagavond op de bank.
Je kan het terug kijken vie RTL XL, eerste week na uitzending kosteloos, daarna zijn er kosten aan verbonden.
Ik vond het erg leuk en vermakelijk. Zoals in elke Nederlandse serie hebben ze elke bn'er opgetrommeld hiervoor maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ga volgende week weer kijken.
Ik vond het wel leuk. De enige actrice die ik echt niet leuk vind is Victoria Coblenco. Ik hou gewoon niet van haar, en dan ook nog geen sympathieke rol, helpt niet. Benieuwd naar volgende week.
Ik denk dat dit dan de herhaling is. Op zondag zijn de nieuwe afleveringen. Ik vond het nog wat simpel ogen, maar ik denk wel dat het best spannend kan worden!
Ik heb het vandaag gekeken. Vond er voor de eerste reclame niets aan. En de rest ook niet. Waarom? Veel medische termen waarvan ik niets snap, saai. Ik ga het ook niet meer kijken of opnemen.
Ik vond het een tegenvaller. Ben betere series gewend van rtl. Weet ook niet of ik vanavond weer ga kijken.
Ik volg het wel. Ik vind het vooral leuk omdat het in 'onze' polder is opgenomen. Veel herkenning dus.
ik ben na 1 aflevering nog niet echt enthousiast. Volgende week nieuwe poging. Medische termen stoor ik mij niet aan, de meeste begrijp ik wel