Hoi, We hebben voor ons konijntje een vriendinnetje gekocht. Ze zijn nu samen buiten aan het spelen. Het is een dwerg konijntje van 10 weken oud, ze is zwart en heeft een wit streepje op haar koppie, een witte ketting streep om haar nek heen. Het beestje moet natuurlijk ook een naam hebben, maar wij komen er niet echt uit. Iemand een leuke suggestie? Groetjes
Ons konijn heet " Broer Konijn" haha lekker origineel. Mijn zusje had vroeger een konijntje en noemde deze " Wizzy"
ik zou 'm : Stripe noemen. vanwege de witte streep op z'n koppie (beetje denken aan de gremlings hahaha)
Wij hebben hier SJAAK ! en ervoor ook een bunnie en een Nikita Nikita kwam van die serie op tv van die stroere meid en dat was toen in ! haha
Heb al een paar leuke voor bij zien komen. Maar het zou wel handig zijn als het een naam is die makkelijk uit te spreken is. Zou leuk zijn als Jason straks de naam van zijn konijntje uit kan spreken...
die van ons had de naam CROMA omdat hij zo lekker mollig was en iedereen maakte geintjes van zo die is lekker in de pan dat me moeder hem maar meteen croma noemde haha. verder heb ik de namen RATJE, FLAPPIE, STINKY wel is langs zien komen ook erg leuk vind ik