Wij hebben 1 kater van 8 jaar oud. Zijn naam is eigenlijk Rebel, maar de kinderen noemen hem 'Gato' (kat in het Portugees ). Dus nu noemen wij hem ook zo Hij is een ontzettende goedzak, de kinderen kunnen alles met hem doen. Als hij er zat van is, loopt'ie gewoon weg. Hobby's: lui zijn. Zie foto. Benieuwd naar jullie huisdieren!
We hadden even een kitten opgevangen, met de bedoeling dat 'ie zou blijven. Maar hij wilde uiteindelijk liever bij m'n zwager wonen En natuurlijk onze schildpadjes (op de foto staan er 4 maar we hebben er nu 7)!
Dit is onze husky. We hebben haar uit het asiel en was toen 7 en ondervoed. Inmiddels is ze 12.5 en gelukkig gezond. Wel is ze een paar keer aan haar gebit geopereerd, omdat ze slechte tanden heeft. Omdat ze veel tanden mist, hangt er tegenwoordig regelmatig een klein stukje tong uit haar bek.
Onze nieuwste aanwinst is de kitten, een kruising siamees/ ragdoll van 12 weken oud. Zo'n lieverd, ze voelde zich gelijk thuis bij ons. En de knaagdieren, die zitten buiten met zijn allen in een grote ren. Zulke vrolijke en vriendelijke beestjes. Het grijze konijn is net weer beter van een best heftige ontsteking in zijn oog.
Bekijk bijlage 698298 Onze lieve labrador Bobby van 3,5. Het is een ondeugende puber maar hij komt er iedere keer weer mee weg Beste vriendjes met onze jongste dochter.
Wij hebben sinds kort 2 kittens erbij, 2 Maine Coons. We hadden al een kat en een hond dus langzaam wordt het een beetje een dierentuin hier . Met de 2 kittens is het de bedoeling te gaan fokken (mochten ze hiervoor geschikt zijn en door alle testen komen, zijn dus ook al met fok contract aangeschaft, heb mijn besluit houderschap van dieren gepland in september). De andere kat is een htk oudje van 16 en de hond is een witte herder van 9.
Onze twee katten en hond. Hond is kruising Friese Stabij en Labrador. Katten boerderij kat en andere is aan komen lopen als kitten.
Onze pup van 7 maanden. Wij kregen hem in fostercare toen hij 5 weken oud was. Zijn adoptie naar de states ging niet door en omdat wij vlak daarrvoor van 3 pups afscheid moesten nemen (7 weken in foster care) en dat ons echt zwaar viel besloten deze te houden. Wij wilden uiteindelijk toch een hondje voor ons zelf. Dit is een coconut retriever! Ofwel een hondje van de straat gevonden tussen het afval op de straten van ons caribisch eiland!
Wij hebben 2 hondjes. Stella is een langharige teckel van bijna 2 jaar en Artois is een kruising Jack Russel - chihuahua van bijna 1 jaar. Hun hobby's zijn blaffen, koekjes eten en mijn bloempotten uitgraven Ze zijn beste vriendjes met mijn oudste. Die vind ik regelmatig terug in een van de hondenmanden en deelt ook rustig zijn waterijsjes/yoghurt/etc. met hen
Leuke foto's allemaal! Hadden we hier maar geen allergieën Wel een landschildpad gehad, maar deze is helaas dood gegaan (onverklaarbaar helaas). Oh ja, en tot vorig jaar een hamstertje. Met de gedachten dat die maar +/- 2 jaar worden. Het werden er 3
Onze IJslandse hond van bijna 15 (zij is echt mijn once-in-a-lifetimehond, kan met haar lezen en schrijven, ontzettend lieve ouwe goedzak) en onze cavia's van bijna 2. Bekijk bijlage 698352 Bekijk bijlage 698353
Wij hebben 2 katten Macho en Loki. Alweer ruim 11jaar. Macho (cypers/wit) is gevonden met 6 maanden op straat en Loki heb ik zelf als dierenartsassistente telefonisch de bevalling begeleid.