Dweil van de Action..

Discussion in 'De lounge' started by loetje, Aug 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hoi....

Beetje rare vraag misschien hoor, maar ik heb al meerdere keren voorbij zien komen dat de dweil van de Action zo'n lekker ding is. Nu was ik vanmorgen bij de Action, maar welke bedoelen jullie nou?

Alvast bedankt ;)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,837
    113
    Ik heb ook een dweil van de action. Het is een witte stok met blauwe uiteinden met een rechthoekige kop, waar je van die blauw witte 'doeken' overheen kunt doen.

3. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Oowkeey, die heb ik gezien ja. Daar zit dus geen uitwringmechanisme aan, toch? Dus uitwringen met je handen...

Maar bevalt hij jou?

4. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou ik bedoel de dweildoek die per 2 zijn verpakt.
    en dan zijn ze allebei blauw de een is om droog spul mee op te wrijven en de andere is van micro vezel om vochtig mee te dweilen ik vind die laatste echt geweldig!

5. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Maar die "droge" dweil is dus een beetje pluizig/wollig en die "natte" dweil, is die dan niet wit met blauwe streepjes en helemaal niet pluizig zegmaar?

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey die heb ik ook ....en soms hebben ze ook van de felgroene of hardroze wormpjesdweilen te koop bij de action die past er ook om en daar zweer ik bij ...effe dweilen en het is zo droog
    de zachte wollige blauwe dweil doe ik meestal effe mee stoffen .....
    tip blauwe wollige dweil even je handen achter de flapjes stoppen en dan even flink wrijven met de wollen kanten tegen elkaar ...dan wor die lekker statisch en is zo al het stof weg...

Share This Page