Hallo, Een erg goede vriendin van me gaat begin maart met verlof. Ik wil dan zorgen dat als ze na die laatste werkdag thuis komt, er een mandje met cadeautjes voor haar klaarstaat. Maar wat doe ik er in. Ik kom op de volgende dingen: - tijdschrift (mama, kekmama, oid) - boek (jill mansell, iets in die richting) - lekkere bodylotion - chocola Ze is zwanger van de tweede en heeft al veel babyspul. Als de kleine geboren is koop ik daar uiteraard cadeautjes voor (nogal logisch, haha), maar wil nu iets voor haar alleen doen. Iemand nog leuke tips??
Iets lekkers voor in bad (bruisbal ofzo), iets van bijzondere thee ofzo als ze dat drinkt, een lief kaartje met een mooi gedichtje/tekstje over de tijd die gaat komen, een waardebon voor een keertje hulp in de huishouding of een lekkere lunch met jou samen.... pffff... ik ga nog even verder nadenken waar ik op zou zitten te wachten
Ik vind zelf de spulletjes van Lief! heel erg leuk, daar heb je ook dingetjes van voor de mama's. Oa bij de etos verkrijgbaar. voor mama's | lief! lifestyle Gezichtsmaskertjes Lipgloss of nagellak Fotolijstje Bon voor avondje oppassen
Iets meligs doet het ook altijd goed. Ik heb iemand een keer zo'n opgraaf dino gegeven: Dino winkel - Graaf een dinosaurus-fossiel op | Opgraaf dino's | Dinowinkel.nl dino speelgoed tegen de verveling Heb zelf weleens gekregen: puzzelboekje/braintrainingboekje (tegen de dementie ) iets te hobby-en en vergelijkbare dingen met die je al hebt.
Hey meiden, Bedankt voor de leuke tips, vooral dat van LIEF! vind ik echte en leuk idee! Goed weekend, Groetjes