Zo ik voel me nu even een heel klein kind. Ik zit hier lekker op de bank en vanaf 15.00 ruik ik al gebraden kippetjes spare-ribs allerlei lekker barbeque vlees.. Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik kan hier niet barbequen want ik woon op een flat ( VIERHOOG) Grr.. ik wil echt zo graag barbequen al de hele zomer. Dan zou je zeggen joh ga naar iemand met een tuin koop een zooitje vlees enz.. maar ons zoontje is ook pas zes weken oud en ja ik ben een beetje bezorgd dus wil niet uren met hem weg van huis.. Pff! wie komt mij gebraden kippetjes brengen?
Haha als dat hier gebeurd gaan de buren huilen en de politie bellen! Ja ik weet het bedje mee en klaar maar om de een of andere reden vind ik het nog een beetje eng. Ik kan natuurlijk wel zon electrische kopen, dat mag gewoon. Maar ja KAATCHINNNGG!
Zo'n electrische is helemaal niet zo duur bij de blokker of zo. Heb er daar vorig jaar een gekocht voor 20 ideaal. Smakelijk eten!
Niet weg ... je wil niet weten hoe veel ik weg was met uk hier op die leeftijd! Nu snap ik dat wel hoor de een is er makkelijker in dan de ander maar in jou situatie zou ik naar de dichtsbijzijnde super gaan ... wegwerp bbq en wat vlees ... kant en klare salade en hoppa naar het park en braden maar ... Of heb je vrienden? Ik meld het dat ik dan zin in bbq heb en dat ik het vlees en alles mee neem en of zij dan de borden en de bbq hebben ... nog nooit nee als antwoord gekregen!! Hoop dat je een oplossing vind ... en snel
Wij doen het hier vaak samen met de buren! Groot succes want dan is er niemand die zeurt en jij hebt toch je gebraden kippetjes!
Meid lekker je kindje meenemen.. Nu is het nog zo handig dat je hem overal mee naar toe kunt slepen En anders inderdaad voor een elektrische kijken, is wel niet helemaal hetzelfde maar is beter dan niks
Haha gelukkig heb ik die wel ja Zou anders ook wel een beetje eenzaam zijn. Is ook wel een erg leuk idee ja en nog erg gezellig ook, maar wat moet ik dan met de kleine gewoon in de wagen laten liggen? Tja is me eerste kindje en het is voor mij net goud dus ik doe er graag voorzichtig mee. De eerste keer naar buiten had ik het arme ding ook veelste warm aangekleed ( hoorde ik later )
RVS Barbecue / BBQ - Barbecues bij Blokker Is dit iets? Was een strijkijzer aan het bestellen, dus dacht kijk ff voor je
Tuurlijk! Lekker mee, kleedje mee waar hij op kan liggen of lekker tegen je aan hangen. Een kindje van die leeftijd heeft alleen jou in de buurt nodig ( en melk natuurlijk). En is hij moe lekker slapen in de wagen bak. Ik vond het ook dood eng om iets te ondernemen de eerste weken maar als je eenmaal doet zie je dat het vaak prima gaat. Geniet ervan!
Je kindje lekker in de wagen of op schoot. Je moet hem (haar?) niet in een glzen kooitje stoppen hoor meid! Ik ben altijd met de kids op pad gegaan, gaat prima. Gewoon eens doen. En dan de eerste x bij mensen waar je je goed vertrouwd bij voelt. Eet smakelijk!
Hem een echte hem! ja ik ga nu wel weg met hem maar nog niet echt uuuuuren achter elkaar maar ja je hebt gelijk moet me daar ook wel overheen zetten. Alleen hij huilde in het begin super veel dat is nu steeds minder aan het worden ( Praise the lord) En ik ben zo'n onzekere tut die het heel moeilijk vind om niet te doemdenken zeg maar.
Toen wij nog een balkon hadden, bbq-den we daar ook vaak op. Gewoon een wegwerp bbq bij de blokker halen en gaan. Heel goed te doen hoor Ook makkelijk mee te nemen naar een park in de buurt.
Heel logisch als alles nieuw is maar vaak worden kleintjes er ook rustig van als je gaat wandelen hoor