Mijn lieve man heeft vorige week en deze week boodschappen gedaan bij de appie. En ik kijk net in de voorraadkast en zie dat ie wel erg vol staat. Nou heeft die lieve schat 2 halen, 1 betalen wel erg letterlijk genomen en dus over al 2 dezelfde producten meegenomen. (moet zeggen dat wel alles van het lijstje meegenomen was, alleen dus dubbel) was wel blij dat ie niet met het weekgeld uitkwam jullie mannen ook wel eens van die leuke acties?
haha mannen en boodschappen doen. Bij mijn man is altijd alles 'op' en 'niet te vinden' en presteert hij het altijd om dan precies dat mee te nemen wat ik niet lekker vind bijvoorbeeld. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben de laatste tijd maar wat blij als hij boodschappen doet, alleen worden de lijstjes wel steeds uitgebreider
Wij doen altijd samen de boodschappen. Als Vl. dit alleen doen komt hij altijd met vanalles thuis wat we niet nodig hebben of wat niet op het lijstje stond haha.
Hahaha geweldig!!! Manlief doet hier ook wel eens boodschappen maar neemt niks mee wat ik niet op het lijstje had gezet. Ja ik liep wel langs de chocola bv maar het stond niet op het lijstje dus niet meegenomen. haha
Mijn man heeft ook voor de verandering een keer boodschappen gedaan. Hij had voor 50 euro maar normaal avondeten heeft hij niet gekocht. Hij "mag" normaal nooit omdat ik dan alsnog moet voor normale dingen en het is niet echt goed voor me om een kast vol vreet te hebben staan...was weer de laatste keer iig.
wij hebben dezelfde man, haha zelfs al maak ik een lijstje en zet ik er de merken nog achter, weet hij het te presteren om met een ander merk of ander soort thuis te komen dat het gewoon net niet is. "ja ze hadden die niet" krijg je dan te horen ga dan ook naar een goede supermarkt. maar ach hij doet zo zijn best
Mannen doen dat expres zodat ze weer even niet hoeven haha! Deed vandaag weer eens alleen boodschappen en was 50 euro minder kwijt haha
nou die van mij doet altijd heel goed boodschappen hoor.. ik vergeet de helft of pak de verkeerde dingen... laat mij maar strijken
Als mijn man mee is ben ik altijd een stuk meer geld kwijt. Hij is net een klein kind,vanalles in de kar smijten achter mijn rug om. Dan sta je aan de kasse en dan besef je dat jij al die lekkernijen er niet in hebt gedaan,maar manlief.
sinds een maand of 2 doet mijn man op maandag na zijn werk de boodschappen bij de lidl voor de week zeg maar, maar ik mail hem een lijstje naar het werk (dat wil die zelf hoor) en dan pakt die precies wat op het lijstje staat plus een extra pak koek en wat snoepjes extra, geef ik hem geen lijstje vrees ik dat we een week lang op stroopwafels en hooguit bananen moeten leven
hier ook lijstjes, maar ook voor mezelf. en dan maakt het eigenlijk niet uit wie de boodschappen doet. Als hij boodschappen gaat doen neemt hij wel altijd meer drinken /zware dingen mee, zodat ik minder hoef te tillen de volgende keer.
ik maak altijd een lijstje (en eigenlijk doe ik ook altijd zelf boodschappen) maar als manlief het doet vergeet hij de helft van het lijstje en haalt hij dingen die er niet op stonden. hij is ook altijd duurder uit dan ik ben.
Hier altijd samen de boodschappen! ik maak het lijstje in voren , hij controleert het op de dag dat we ze halen. En schrijft hem over , omdat het niet op volgorde van winkel staat. Anders vergeten we iets. Je zult ons niet gauw zonder mekaar in de winkel zien. En nu appie alles weer dubbel heeft is de kast mooi weer voor een poos gevuld. Zo veel bijzonders hadden ze niet.
Mijn man is juist erg goed in boodschappen doen, ik absoluut niet dus doet hij het. Wat alleen lastig is is dat hij heel soms iets niet kan vinden en hij dan door zo'n weekend/vakantiehulp wordt "geholpen" waardoor hij met een heel verkeerd product thuis komt...
Hier is de verdeling qua boodschappen doen echt wel goed geloof ik. wat ik wel een nadeel vind..... wanneer we samen boodschappen doen dan zijn we zeker dubbel zo lang onderweg. Ik werk mn lijstje af en klaar... Hij staat eerst uitgebreid te bekijken bijv. welke soort spaghetti hij wil en welke saus er bij moet. Aangezien ik 4 dagen werk en hij thuis bij de kinderen is, ontvang ik ook regelmatig een mailtje met het boodschappenlijstje hoor.... Doet hij alleen boodschappen, dan wordt er eerst ook een lijstje gemaakt,.... okay we komen beide wel eens met meer thuis hoor.
Als ik in mijn eentje boodschappen ga doen ben ik altijd twee keer zo snel klaar als met hem... hij moet namelijk altijd nog even bij het snoep kijken of wil dingen meenemen die niet op het lijstje staan... en als ik dan nee zeg, dan houdt ie het gewoon vast, in de hoop dat ik het toch ga kopen. Maar daar trap ik nooit in Vorige keer wilde hij: - limonade-sirooop, terwijl we dat nog hadden - dekbed-overtrekken, terwijl we echt niet nog meer dekbedovertrekken nodig hebben - snoep En hij is ook heel gevoelig voor de bak met artikelen met 35% korting...
Hahaha, zo had ik haarelastiekjes op het boodschappenlijstje staan. Mijn man zei dat ze die niet hadden bij de ah. Ik zei: 'oh, wat gek! Niet bij de borstels enzo?' Hij: 'ja, die hadden ze ook al niet!'