Alleen water gebruiken werkt hier het beste. En op tijd je dweil vervangen of uitwassen werkt ook goed! ik gebruik de dweilen van de action en deze werken goed als je ze op tijd vevangt en goed schoonmaakt na het dweilen. Als ik ze niet goed schoonmaak heb ik bij de volgende dweilbeurt ook vieze vlekken en strepen op de vloer.
Ik heb laminaat. Ik heb niet het idee dat de dweil te nat is. Moet wel zeggen dat ik het maar een onding vind met die slierten, ik sla regelmatig stukken vloer over als ik niet goed oplet omdat ie alles niet mooi nat maakt als ik erover ga. Ik zal het de volgende keer eens gewoon met water proberen en met een droge doek erover.
ik gebruik altijd blue wonder dacht ik.. groene vloeistof, en dan zo'n inklapdweil, met dus zo'n dweildoek er aanvast. dus niet die slierten
Misschien teveel schoonmaakmiddel? Ik meng het altijd met wat water, en sindsdien hier geen strepen meer!
Ik heb hem hierboven volgens mij al zien staan, maar: water met een scheut azijn. Geen streep te zien, en het blijft lang schoon ogen!
Ik had ook zo'n last van vlekken en strepen na het dweilen, zat ik de vloer na afloop met een theedoek na te drogen Maar goed, ik gebruik nu glansspoelmiddel voor de vaatwasser ( een klein scheutje) van de Lidl en dweil met een microvezeldoekje. En dan met de de groeven van het laminaat mee. Werkt als een trein , nooit meer strepen en nog goedkoop ook....
Ik doe een microvezeldweil om zoiets; Kennisgeving voor omleiding Vind het wel goed werken tegen strepen! Ook idd niet te nat dweilen of nadrogen, niet te veel schoonmaakmiddelen gebruiken en event. tussendoor schoon water nemen.(ik dweil altijd met twee emmers, één met zeepwater en één met schoon water om de dweil uit te spoelen.)