Hun hadden voor ons een mooie tefal pan en een orchidee meegenomen. Wat kan ik meenemen voor hun??????????
cadeaubon voor een canvas doek ?? (of korting op een canvas doen, aangezien als je een grote wilt deze best duur zijn)
daar zou ik zelf wel blij mee zijn, maar k denk niet dat hun die bon ook gaan gebruiken, dan is het wel zonde.
ja ik ben sowieso van plan om een bosje bloemen of mooie plant met nog iets maar wat iets wat in huis kan staan
nou nee dat lijkt me geen goed idee, wij zijn moslims dus mogen vaak geen vlees buiten deur eten snapje mits het helal is
Ik zou een grote bak met bolletjes kopen en misschien iets van een rituals setje erbij of een setje van oil & vinegar. Altijd leuk toch?
Misschien een mooie theepot met kopjes? Zoiets kan meestal wel gebuirkt worden denk ik? Veel plezier in ieder geval.
ah ok, dat wist ik niet.. is er geen apart winkeltje waar je mooie spulletjes (vazen, speciale theepot, ofzo) kunt kopen die mooi passen binnen jullie cultuur.. iets speciaals dat je bijna nergens ziet..