Meestal elke dag wel even de swiffer door de kamer/gang/kleine zijn slaapkamer, om de dag even stofzuigen en in het weekend dweilen. Zo gauw de kleine op de vloer komt, dan elke dag stofzuigen en 2x in week dweilen. Hebben houten vloer, zie je dus al gauw veel op, en vind het wel zo fris dat de kleine op schone vloer kan spelen etc. Wc doe ik om de dag, boven doe ik 1x in de week (boven bestaat uit 1 slaapkamer)
Hier helaas iedere dag. Hebben een hond in huis rennen en een lichte vloer dus iedere dag is ook echt wel nodig!
Ik stofzuig iedere dag de woonkamer en de keuken, de gangen en slaapkamers doe ik om de dag. En ik dweil alles 1x per week, behalve de woonkamer die doe ik 2x per week.
Stofzuigen vrijwel iedere dag met een hond die zoveel haren verliest. Dweilen is meestal 1x per week.
Stofzuigen 2-3 keer per dag (tja, kan er niet tegen dat na het brood eten de hele keuken loer vol kruimels ligt...en dan kan ik je zo goed de woonkamer ook nog een keer doen haha). Dweilen probeer ik 1 keer per twee weken te doen.
Stofzuigen bijna iedere dag en anders even gauw met de swiffer er door. Dweilen 1 keer per week. Tenzij het heeft geregend of we hebben visite gehad dan extra.
Stofzuigen om de dag, er moet wel geleefd kunnen worden hoor. Ik heb graag een schoon en opgeruimd huis, maar eind van de dag is het wel een rommeltje. En met een klein mannetje die spuugt en kwijlt kan ik blijven schoonmaken Dweilen doe ik 2/3 keer per week en de wc 2 keer per week goed met chloor en een sopje. Elke dag neem ik even met reinigingsdoekjes de deurklink en wcbril af.
Ik dweil de bovenverdieping om de week en stofzuig daar 1 keer per week. Beneden stofzuig ik zo goed als elke dag en dweil 2 keer per week. Meer dan genoeg.
Dweilen beneden ong 1 keer per week, maar als de vloer vies is door bv omgevallen drinken ofzo dan vaker. Boven doe ik minder dweilen. Stofzuigen beneden bijna elke dag, soms zit er een dag tussen maar dan gaat de swiffer erdoor, boven 1 keer in de week. Boven komen we niet zo veel, eigenlijk alleen om te slapen dus vind dat wat minder nodig, geen huisdieren in huis dus dat scheelt ook.
2 x per week. En is het echt nodig ineens, keertje extra. Sommige reacties verbazen me wel hoor......
Ik stofzuig iedere dag beneden (hond), en 1 à 2 keer per week boven. De zolder max. 1 keer per week. Dweilen doe ik als het nodig is. (gemiddeld 1 keer per week, denk ik, afhankelijk van het weer e.d.) Het streven was 2 keer per week, maar dat haal ik lang niet altijd...