dweilen

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmetjuh1981, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    even benieuwd wat jullie doen
    als ik de dweil door het huis haalde liet ik het gewoon opdrogen.
    nu zei mijn collega dat ze dat ook deed maar dat ze gehoord had van iemand dat je na moet drogen omdat je anders het vuil niet weg haalt.
    dus nu droog ik het netjes na maar vind het zon gedoe hahah
    doen jullie dit ook of laten jullie het gewoon lekker opdrogen?
     
  2. Ior

    Ior Niet meer actief

    ik ga er 2x overheen. 1e xsupernat en 2e x beetje vochtig.
     
  3. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja ik feitelijk ook, want als ik er met een handdoek na ga is deze binnen no time ook vochtig,
     
  4. JudithA

    JudithA Actief lid

    12 jun 2009
    128
    0
    16
    Eerst goed stofzuigen en daarna dweilen.
    Ik geloof graag dat het goed is om nog na te drogen, maar dat doe ik niet. Ik zuig en dweil elke dag. Vind het wel prima zo!
     
  5. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik laat het gewoon opdrogen hoor! ik heb daar echt geen tijd voor en ik dweil vaak wel 3x in de week. Ach ja als er geen vlekken enz meer zitten vind ik het wel goed hoor!
     
  6. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik gebruik de schoonmaak spullen van jemako en van dit merk heb je ook droogdweilen,die gebruik je dus na het dweilen. Als je dan ziet hoeveel vuil er nog evengoed afkomt sta je versteld. Scheelt ook strepen.
     
  7. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja jemako daar had ze het over idd
    nou ja ach heb er eigenlijk ook geen tijd voor en zin in, maar ja speelt hier wel een kind op de vloer dus doe ik het toch maar, alhoewel ik het nooit heb gedaan haha
    lekker krom he
     
  8. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik stofzuig goed en daar na met de mop [ met de plank mee ] droogt gewoon keurig op .
     
  9. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Eerst stofzuigen en dan 1x dweilen.
    Hoor vriendlief niet klagen dus ik vind het wel prima zo.
     
  10. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja doeiiii, het is hier geen steriel ziekenhuis hoor. Een keer stofzuigen en daarna dweilen en dan vinden wij het hier wel weer goed.
     
  11. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    hahaha, een ziekenhuis is ook niet zo steriel als je denkt hoor haha, weet nog goed dat ik ging douchen toen ik bevallen was en er nog bloed van de vorige op de muur en het stoeltje zat, zegt de zuster je kan lekker gaan zitten hoor, nou nee dank je bah
    hahha
    maar goed dat is weer een ander onderwerp
     
  12. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    UUUHHHLL omg wat vies.
     
  13. A2CA

    A2CA Niet meer actief

    Ik stofzuig en dweil iedere dag. Altijd zonder te drogen en 1x per week super nat en dan met de trekker het water aftrekken.
     
  14. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gatverdarrie. Dan is het hier toch nog best wel schoon hahaha!
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.611
    3.495
    113
    Haha, zo werkte ik op kantoor in het ziekenhuis, schuin tegenover de toiletten, waarbij we uitkeken op de kraan. Nou, je wilt niet weten hoeveel artsen en ander personeel zonder hun handen te wassen weer de w.c. uitkwamen. Oh ja, en er waren ook echt artsen waarbij ik moest aankaarten dat het misschien wel weer eens tijd was een schone jas aan te trekken. Van die ranzige grijze boorden, koffievlekken etc. Brrr.
    Haha, over mijn kantoor waar de stofvlokken je om de oren vlogen maar niet gesproken
    Maar on-topic, ik stofzuig en dweil dan 1 x en dan vind ik het wel mooi geweest, geen last van strepen.
     
  16. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik stofzuig (mijn robotje dan tenminste :)) en dweil elke dag. Ik laat het gewoon opdrogen, tenzij ik bijv naar het toilet moet en die nog nat is, dan droog ik de vloer daar, maar anders niet.
     
  17. amber23

    amber23 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag stofzuigen en daarna dweilen en dat gewoon laten opdrogen
     
  18. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ben me gek, ga niet twee keer staan dweilen, laat het gewoon opdrogen, even de ramen tegen elkaar open gooien en klaar is kippiekip..

    Mijn viezigheid van de grond gaat in mijn dweil zitten dus vind het gelul dat het op de grond blijft zitten, gewoon eerst stofzuigen en dan dweilen ?
     
  19. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik dweil 2 keer per week, en dat laat ik aan de lucht drogen. Ik ben niet zo'n nawrijver hihi
     
  20. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik dweil elke dag maar droog zeker niet na
    ben al blij als ik klaar ben hier is het gewoon elke dag schoon
    :p:p
     

Deel Deze Pagina