We hebben nu een pakket van Ziggo ... het duurste... vrij duur vindt ikzelf! Nu krijg ik net de reclame van Telfort binnen.....jeetje die is echt een heel stuk goedkoper dus nu zit ik te denken om over te stappen.. Wie heeft Telfort en wat zijn je ervaringen hiermee? Ik heb het dan weer over een alles in een pakket met het pluspakket!
*Ik lees mee want ook ik zit in twijvel! ik heb ook telfort bekeken en echt dit is stukken goedkoper. Ik heb nu traag internet en telfort is voor hetzelfde geld veel en veel sneller. Iemand ervaring?
Mijn sxhoonouders hebben telfort... Maar wat een drama zeg telefoon die het regelmatig niet doet, internet wat wegvalt, verkeerse rekeningen en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik betaal liever iets meer dan me voortdurend ergeren aan de verbinding.
Ik heb ook telfort,DRAMA !! Continue geen bereik met de huistelefoon, internet die er aldoor uitklapt en/of heel sloom is. Heb al een paar keer contact gehad maar wordt niks mee gedaan.
Hier alleen maar goede ervaringen met telfort, hebben nu internet en telefoon, maar over 3 weken krijgen we het alles in 1 pakket. Nog nooit een verkeerde rekening gehad en scheelde een hoop geld met kpn, wat we daarvoor hadden.
telfort mobiel is niet altijd geweldig. maar wel goedkoper. wij gaan wel over ook op telfort 3in 1. wij hebben nu kpn.. erger dan dat kan het niet worden!
Wij hebben Telfort Internet & interactieve TV. En het werkt prima. Wij zijn een van de pilotmensen geweest die getest hebben voor Telfort toen ze dit wilde introduceren. Bij ons werkt het nu prima. Af en toe 1x in de maand loopt internet vast maar dan de modem en router opnieuw opstarten en alles werkt gewoon weer.
Huistelefoon doet het nu af en toe ook niet, dus maakt niet uit bij wie je zit dus haha, en dat is niet het ergste... Ik moet wel goed internet hebben ivm mijn opleiding die ik aan het volgen ben. Heb internet vaak nodig.heb nu heel langzaam internet en wil wat sneller internet. bij mijn huidige provider kan ik wel sneller internet krijgen alleen dan is telfort veel goedkoper... denk dat ik de overstap toch ga maken naar telfort.
We hebben telfort nu bijna een jaar, maar een paar jaar geleden hebben we 2 jaar telfort gehad, beviel toen ook heel goed, maar zijn toen overgestapt naar een alles in 1 pakket van kpn met interactieve tv vanwege een aanbieding met gratis harddiskrecorder voor het opnemen van tvprogramma´s. Na dat jaar kpn zijn we weer naar telfort teruggegaan omdat dat veel en veel goedkoper was, vooral de belkosten.
hmmm......ik vindt het nu ook belachelijk dat we als abbo geen gratis recorder krijgen bij ziggo...alleen als nieuwe abbo...lekker dan ... ben al een aantal jaar klant va hun en ik vindt dat je als vaste klant ook wel wat mag he! Dus dat is ook een goed idee...voro een jaar overstappen....want we hebben het nog eens vergeleken en toch ben je uiteindelijk weer hetzelfde uit kwa kosten bij telfort.....maar voor leuke aanbiedingen is het wel misschien een goed idee.....hmmm
Ik dacht dat de gratis recorder bij telfort in bruikleen is, dus dat je hem dan weer moet inleveren als je opstapt, was bij kpn toen ook zo.
Hou er rekening mee dat je internet snelheid een flink stuk lager is ( factor 10 ongeveer als je uitgaat van de gemiddelde Telfort snelheid ) Verder moet je er rekening mee houden dat zodra je de decoder aanzet om tv te kijken je internet snelheid nog verder omlaag gaat. Bij Telfort gaat de tv namelijk ook via je internet verbinding wat bij Ziggo gescheiden is.