Hulp gevraagd bij styling

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Meiden,

Over een maand heb ik een bruiloft (ben ceremoniemeester) en heb nu een leuk zwart jurkje aangeschaft. Ondanks dat ik niet zo slank ben, staat het best leuk.

(althans, vriendlief vond het mooi en mijn zoontje keek verliefd en wou met me dansen dus ik neem aan dat het wel goed zit).

Nu wil ik het graag combineren met een gekleurde schoen en omdat ik niet zulke gebruinde benen heb, een panty.

Ik dacht aan deze schoenen
    Pier One Pumps - Turquoise - Zalando.nl

Zou dit mooi staan onder zwart? Of is het te licht?
    Ik dacht eventueel ook nog aan een paarse schoen.

Daarnaast wil ik dus een panty, maar ik draag nooit een panty dus geen idee waar ik op moet letten. Het liefst een beetje een dunne, zodat je eigenlijk niet ziet dat ik een panty aan heb, maar wel dat het je benen wat mooier/egaler maakt.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind de kleur leuk en het kan makkelijk onder zwart, alleen vind ik de hak echt super laag.. Ik hou persoonlijk niet van lage hakken, ik vind lage hakken alleen oefenhakken;):)

Zou dus persoonlijk voor wat hoger gaan, zoiets bijvoorbeeld;

http://i1.ztat.net/large/Z/A/ZA511A002-101@1.1.jpg

3. Romy1979

ik krijg jouw link niet geopend.

Maar een hak van 7 cm is voor mij echt de max hoor. Ik vind hele hoge hakken ook mooi, maar hoger dan 7 cm kan ik niet op lopen. Dan ben ik bang dat ik omval :D

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nu kan je hem zien!

Ahh deze is maar 5 cm hoger! Niet aan denken en gewoon gaan, dan komt het wel goed!!:)

5. Romy1979

oh hahahaha nee hoor echt niet, dat is echt veel te hoog voor mij. Ik zie me al aankomen waggel waggel...nope...

Maar ik waardeer je meedenken wel hoor!!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind de kleur van de schoenen goed kunnen onder een zwart jurkje. Ik zou alleen geen huidsskleurige panty's erbij dragen, vreselijk! Ik zou voor zwarte kousen gaan. Is veel netter. En dan iets van een kettinkje of oorbellen waar het blauw van de schoen weer in terug komt.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind die kleur best bij zwart passen. Je kunt er een mooie ketting en armband in die kleur bij doen. Ik had alleen nooit een zwart jurkje voor een bruiloft uitgekozen.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind het echt geen mooie schoenen, sorry! Ik vind de kleur veel te flets en bovendien vind ik die witte rand die je bij de zool ziet echt lelijk.

Ik zou ook niet voor een panty gaan. Zo midden in de zomer met kousen aan vind ik echt geen pan. Dan zou ik er liever voor kiezen om van dat bruiningsspul op je benen te (laten) smeren.

9. Amethist

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Vind de schoenen ook erg flets/vaal en denk dat paars dan misschien leuker zou zijn.
    Zou wel de kleur van de schoenen terug laten komen in oorbellen of een ketting.

Bij bruidswinkels kun je geweldige pantys of kousen halen...zijn echt veel mooier.

11. Amethist

Ik zou zelf overigens niet voor paars gaan, dat vind ik echt te donker/winters bij een zwart jurkje.

Ik vind het turquoise op zich best een mooie kleur, maar dan moet je dus wel echt dat knal-turquoise nemen. En idd accessoires in dezelfde kleur. Ik vind verder dat fuchsia of knalrood ook erg mooi bij zwart is.

12. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Als je voor panty's gaat en huidskleur en je bent wat steviger kies dan geen glans. Dat maakt je benen dikker (ik heb zelf 48 dus weet er alles van) en bij Bijenkorf of bruidswinkels hebben ze mooie panty's.

En over schoenen gesproken, aantrekken waar jij je het prettigste op voelt en je de hele dag op kan staan. Zeker als ceremoniemeester

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zooo ga me er ook ff mee bemoeien.....

als je een zwart jurkje draagt met gekleurde schoenen zou je tasje ook de kleur van je schoenen moeten zijn.
    zelf vind ik dat je wel wat gewaagder kleur mag nemen en waarom niet een sleehak?
    ik zou geeeeeeen zwarte panty eronder dragen maar juist wel een huidkleurige(het is zomer valt het minst op)
    je kan ook dove bodylotion nu als een gekgaan smeren na 7 dagen heb je een mooi tintje zonder vlekken

zelf vind ik groen en rood erg mooi deze zomer
    maar ook donkerblauw zie je veel en dan in combi met zwart kan heel mooi zijn

14. Amethist

Oh ja, groen en idd felblauw kunnen er ook mooi bij!

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  16. Romy1979

Daar zat ik dus ook heel erg over te twijfelen. Maar de bruid zelf trouwt in zwart/wit. Daarnaast is het echt een feestelijk jurkje, dus ik dacht dat het met wat gekleurde accesoires wel moest kunnen.

17. Romy1979

Ja die kleur is ook super! En de schoen trouwens ook hoor :)
    Maar die hak. Dat hou ik geen dag vol helaas.

Ik denk dat ik nog maar is even wat schoenenwinkels op ga zoeken.
    Belangrijk is dat het een schoen is die ik ook aan kan naar mijn werk of dagje winkelen.

18. Romy1979

Haha ja ik had van jou ook zeker een reactie verwacht :D

Nee een zwarte panty wordt het zeker niet. Dan vind ik het te zwart worden.
    Ok, die Dove ga ik gauw halen. Heb jij dat ook geprobeert dan?

@iedereen: Bedankt voor al jullie reacties!!

Deel Deze Pagina