Ik dacht net: even de keuken dweilen. Vond de kat blijkbaar ook een prima idee. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar? Pas ook: gaat hij uitgebreid liggen op de nét gestofzuigde bank.
Bleek heeft geen enkele nut. Doet niks met hygiëne of bacteriën..bleekt het vuil en verwijderd het niet.
Dat klopt niet helemaal. Ben zelf geen voorstander van bleek of chloor en gebruik het zo min mogelijk, maar het doodt wel degelijk bacteriën.
Ik dweil niet vaak,behalve als het slecht weer is buiten dan heb je toch sneller voetstappen en viezigheid in huis.We lopen niet op schoenen in huis maar omdat we de achterdeur als voordeur gebruiken wordt het daar wel vies als je je schoenen uit doet.We hebben 2 konijnen dus stofzuigen doe ik een paar keer per week.Boven ook wekelijks stofzuigen en een paar keer per jaar het hele huis met de stoomreiniger.
Klopt, wellicht dat ze bedoelt dat "een drupje" weinig zal uithalen voor het antibacteriële effect. Bacteriën na schoonmaken met bleek zijn overigens wel even snel weer terug als bij het gebruik van allesreiniger/zeep.