Beetje spoed, want ik ga tussen de middag naar Appie. Wat is bij hun vegan aan lekkers voor kerst? In zoveel dingen zit ei of melk ofzo.
Ik denk het wel, ben niet zo scherp.. er is weinig vegan helaas, idd ook melk in de pure chocolade dingen. Wel vegan; de marsepein figuurtjes. De grote donkerbruine Ferrero bal. Er is een stoofperen trifle en plantaardige choco mousse en tiramisu. Sommige filialen hebben fondant sterren in rood groen wit. Verder bar weinig. Als je nog andere suggesties zoekt laat me weten.
Ja. Maar ik zie in die link idd marsepeinen dingetjes staan. Neem ik die een zakje mee, als ze nog hebben. Bedankt!
ik heb dat als ik die chocolaatjes met mintvulling zie liggen, after eight. En ik heb mazzel, hier in huis lust niemand ze
Heel makkelijk iets zelf te maken. Koop een bladerdeeg die vegan is bij appie en de chocolade pasta puur is ook vegan van appie eigen merk. Dan smeer je helft in met choco en klapt hem dicht en steek er vormpjes uit ... 10 min in de oven en klaar!
Hele pure chocola bevat vaak weinig tot geen melk. Of sporen. Bijvoorbeeld die van delicata. Eventueel omsmelten en er kerstfiguurtjes van maken. Gelukskoekjes bij ah Biotoday koekjes met chocolade