Hey meiden, Helaas moet ik een van mijn konijntjes weg doen. De reden is dat ze niet langer samen in een hok kunnen. De ene heeft de andere een paar weken geleden heel erg verwond. De wonden zijn nu bijna helemaal beter gelukkig. Ik heb geen ruimte voor 2 binnenhokken. Een konijntje zit nu in de schuur en de andere zit binnen. Ik vind het vreselijk dat er eentje in de schuur zit en daardoor weinig aandacht krijgt. Daarom heb ik besloten dat het beter voor de konijntjes is als ik voor eentje een ander huis zoek. Het gaat om een dwergteddy (met stamboom) met de kleuren lichtbruin en wit. Het is een mannetje van tussen de 2 en 2 en half jaar oud. Hij heeft de naam Nijntje. Een dwergteddy is een lief huisdier voor kinderen, maar heeft veel verzorging nodig. Het konijntje moet zeker om de dag geborsteld worden, liever nog elke dag. Ben jij iemand die mijn konijntje een goed huis kan bieden, dan hoor ik het graag van je. Het konijntje mag gewoon opgehaald worden. Ik hoeft er geen geld voor te hebben omdat het belangrijkste is dat er een goed huis wordt geboden. Ik heb eventueel een enkel buitenhok dat ik er bij kan geven.
Ik heb twee foto's in mijn album gezet. Toen was hij nog wat kleiner. Nu is hij niet veel groter hoor. De kleuren zijn nog steeds hetzelfde. Zijn vacht is momenteel wat gehavend, door de verwondingen die hij had opgelopen, daar was de vacht ook een groot deel weg en omdat een tijdje geleden zijn kont kaal moest door klitten. Maar normaal gesproken is zijn vacht wel zo mooi en pluizig.
Ahhhhhhhh wat een droppie, smelt Maar ik 'mag' helaas geen diertjes meer Veel succes met het vinden van een lief baasje!