Dwingen hartje luisteren bij vk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hope123, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik denk dat het nog te vroeg is om met angels sound iets te horen.

Ik ging pas met 11 weken en 5 dagen naar de verloskundige omdat ik wist dan onze verloskundige geen echoapparaat heeft en met de doptone het hartje eerder niet te horen zou zijn. Ik wilde niet in nog grotere onzekerheid leven, dus heb gekozen voor een late afspraak zodat ik tenminste het hartje kan horen. En in de tussentijd dacht ik dat zolang ik mij zwanger voel is den kans groot dat alles ok is. En zelfs met bijna 12 weken heeft ze 20 minuten over gedaan om het hartje te vinden! Ze heeft er duidelijk bij gezegd dat ze zal PROBEREN om het hartje te vinden omdat je het met 12 weken ook soms nog moeilijk kan horen. Een week later had ik pas mijn eerste echo.

Dus vroege echo krijg je niet zomaar en het hartje horen met 10 weken lukt lang niet altijd.

Succes!
    groetjes, Kiwi

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de doptoner van de vlos lijkt me gevoeliger dan de angelsound... Ik heb heel bewust de angelsound pas met 14 weken gekocht... maar dat is zoals kiwi ook al zegt voor nu geen oplossing.
    Ik blijf bij de pretecho :p . Kost iets, maar wel het meest leuke, zonder stress of spanning ofzo naar je vlos toe (doet ze het wel of doet ze het niet?) en als je dan naar je vlos toe gaat, weet je zeker dat je er niet voor niets zit :) , omdat je je kindje al gezien hebt :)

Deel Deze Pagina