hey allemaal, ik heb met een 3d echo gehad en we wilden dolgraag weten wat het wordt. helaas lag ons kindje niet erg handig maar op 1 moment deed ze net der beentjes uitelkaar we pakten dat moment eruit we zagen 3 streepjes ze zei dat het voor 75% een meisje zou zijn en dat je er geen balletjes van kon maken maar weet iemand of 3 streepjes nou een jongen of juist een meisje is in me album staat er een foto van mssn iemand die het wel ziet hihi ik zie zelf schaamlipjes... Edit Moderator: Verplaatst naar Onderzoek en Echo's. Ik ben zwanger is voor felicitaties. Groetjes, Elvira
denk ook een meisje.. maaarr houdt een slag om de arm een meisje blijkt heel soms toch een jongentje te zijn ( andersom bijna nooit..)
Dat is zekers een meid Ik heb zon echofoto van mijn zoontje, en dan zie je echt een kleine piep naar voren steken Dusse dat word de roze kant op meid Had je het zelf ook verwacht of had je werkelijk geen idee?
hoi hoi ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie zou gaan voor een meisje maar vind de echo te ver naar achteren genomen om er zeker van te zijn in dit geval zou het dus ook gewoon de billetjes kunnen zijn en is pipi tegen het buikje aan dan zie je dus geen pipi als je het echt zeker wilt weten zou ik er nog een echo tegenaan gooien maar anders zou ik het zeker met zo een echo neutraal houden en ervanuit gaan dat het beide kanten op kan gaan groetjes nathalie
hoihoi jaa ik denk ook een meisje hoor. ik heb bij 21 weken ook echo laten maken en bij mij zag je echt heel erg duidelijk dat het een zoon is en dat ziet er niet zo uit.hihi gefeliciteerd he meis geniet er van. liefss
uhm, geen idee als ik eerlijk ben. Maricha liet het toentertijd wel goe zien dat ze een meid was! We hadden 5 strepen! 4 schaamlipjes ennuh ... nou je weet wel
Inderdaad... Mijn zoontje zijn "klokkenspel" zag er ook helemaal anders uit op foto... LoL... Dat verschil is écht wel te zien...