Wie van jullie heeft een abonnement op een digitale krant of tijdschriften? Ik denk erover om bijv. een abonnement op Blendle te nemen, maar 10 euro p/mnd vind ik alsnog best veel. Een digitale krant zou ook kunnen, maar dan heb ik alleen de krant. Of kan het ook digitaal via de bibliotheek?
Ik heb de Volkskrant digitaal. Bij een proefabonnement op de papieren krant heb ik daar ook weleens tijdelijk Topics bij gekregen, maar daar zag ik zoveel dingen en bleef ik maar doorklikken, dat kostte veel te veel tijd. Ik vind het goed zo en accepteer dat ik soms iets niet kan lezen.
Hier een abonnement op het AD en op Tijdschrift.nl ik merk dat ik het fijn vind. wel alles lezen maar geen stapels kranten en tijdschriften in huis
Hier een abonnement op tijdschrift.nl en wordt wekelijks meerdere keren gebruikt. Ook zoon vindt het fijn dat hij donald ducks kan lezen.
Wij hadden een digitaal abonnement op tijdschriften. Leek mij ideaal. Maar we lezen te weinig. Dan word het nog meer scherm. En kinderen lezen de Doanld Duck liever in de papieren versie.
Dit is denk ik ook mijn bezwaar. Dan is het jammer van het geld. Bij de krant ligt dat misschien anders.
Wij hebben een abonnement op het digitale ad. Bevalt best goed. Geen stapels papier en onze brievenbus staat nogal ver van het huis dus ik hoef niet s ochtends door de kou eerst de krant te halen . Digitale tijdschriften vind ik niet zo fijn. Idd nog meer scherm en het leest gewoon niet zo fijn.
Ik ben lid van de bibliotheek. Daar kan ik - volgens mij - online tijdschriften lezen, maar ik maak er eigenlijk nooit gebruik van. Kranten lees ik via een online leerplatform waar je boeken kunt lezen en luisteren, trainingen (e-learnings) kunt volgen, testen kunt maken en kranten kunt lezen. Kosten voor dit platform zijn ongeveer 100 euro per jaar. Voor de bibliotheek betaal ik 45 euro per jaar.
Als je een bibliotheek pasje (of je kinderen) hebt kun je de app 'tijdschriftenbieb' dowloaden. Krijg je gratis Flair, Viva, happinezz, Story, Margriet, Yoga, psychologie magazine, nouveau, autoweek, VN en nog een heel stel meer. En via de Bieb app kun je dan ook eboeken lenen en daar zitten ook veel Donald Ducks en zo bij. Kun je ook luisterboeken dowloaden trouwens, niet zo veel als op Storytel maar wel een mooi aanbod. En gratis
Ik heb de Volkskrant digitaal en op zaterdag op papier. In het weekend kan ik dan lekker met papier knisperen en de crypto maken. En doordeweeks lees ik m digitaal in de trein.