Ik ben zwanger van nmr 2 en ik vroeg me zo af of je in de 2e zwangerschap meer kilo's aankomt. Bij mij loopt het redelijk gelijk op al heb ik een veel grotere buik als bij de eerste.
Hahaha idd meer dan de halve nacht wakker gelegen, maar toen de wekker ging sliep ik juist goed :s Maar moet zorgen dat de zoon op school komt, aangekleed gegeten en wel, hij is een treuzelkont.
Ik heb wel een grotere buik nu ik zwanger ben van de tweede. Maar meer aankomen op de overige plaatsen: volgens mij niet (noc,noc ik klop wel even af hoor, haha) Flientje
Bij mij precies zo. Ik ben nog maar 3 kilo aangekomen en mijn buik is een stuk groter dan bij de eerste.
tot nu toe niet heel vel aangkomen en iedereen vind mij buik zoo mooi punten buik zonder extra vet overal ,maar ik merk nu dat ik ieder dag wat bijkom ,hoop niet dat laatste weken ineens zo veel aanzal komen hoor snikkkk bij eerste iets van 15 kilo aangekomen ook bijna netjes zeiden ze , nu ben ik 13 kilo aangekomen en moet nog 4 weken dus bnieuwd
Ik ben juist nu met mijn 2de heel weinig aangekomen,tot nu toe maar 4 kilo.Met mijn 1ste was ik rond de 23 kilo aangekomen zoiets.Het scheelt wel,dan hoeft er straks minder af.Vind mezelf en me buik nu wel mooier.
Naar aanleiding van dit topic heb ik me vanmorgen toch maar nog eens gewogen.. Bij de eerste was ik 30 kilo bijgekomen, nu (tot nu toe) 17 kilo. Is nog best veel, maar toch beter dan 30 he! Maar goed, ik eet dan ook wel erg veel, ik eet echt puur naar behoefte
Ik ben bij beide zwangerschappen ongeveer evenveel aangekomen: Bij de 1e 10 kilo, bevallen met 36 weken. Bij de 2e 12 kilo, bevallen met 38 weken.
Ik heb dus ook een grotere buik, maar minder kilo's dan ik had gedacht.. Ik ben niet zo weegschalerig op het moment maar gisterochten en vanochtend heb ik me er toch maar aan gewaagd.. Viel me best mee.. gelukkig! Ik durfde er gewoon niet meer op te staan aangezien ik toch echt een grote buik heb, maar waarschijnlijk is het allemaal lucht
Bij mij verschilt het erg 1e 20 kilo erbij 2e 17 kilo erbij 3e 12 kilo erbij Nu al bijna 20 kilo erbij en moet nog een aantal weken