och ja, helemaal niet aangedacht! dat kan natuurlijk ook dat het gaatje te klein is.. verschilt echt heel erg per merk fles, zo hebben we een van nuby daar komt veel melk uit en een van B-free en daar komt slechts een derde uit. wisselden we af omdat de kleine veel zuigbehoefte had. En de melk idd eerst op je pols voelen.. groetjes
Snap niet zo heel goed waar je je nu zo druk om maakt, het is toch borstvoeding, genoeg is genoeg. Niet dwingen hoor!
Heel herkenbaar, ik heb ook wel eens huilend van frustratie boven haar flesje gehangen. Man... wat dronk zij soms slecht! Maar ze groeide goed en was vrolijk en alert dus op een gegeven moment heb ik gelukkig wel de knop om kunnen zetten. Ik probeerder er altijd nog wel wat meer in te krijgen hoor (even een poosje rechtop houden, genoeg tijd geven om te boeren etc) maar als ze echt niet meer wilde hield het op. Nu is ze 9 maanden en is nog geen grote drinker maar drinkt voldoende en fruithapjes, brood en avondeten gaan er goed in! Dus ... probeer het te laten gaan en vertrouw op haar! Zolang ze goed groeit en alert is is het goed!