Ik ben nog niet zwanger, maar mijn vriend en ik zijn wel (alvast) een beetje aan het kijken welke namen we eventueel leuk vinden. Voor een jongen hebben we al twee namen die we beide leuk vinden; Dion en Maron. Ik ben benieuwd welke naam jullie het leukst vinden, en bij Dion welke schrijfwijze jullie het leukst vinden. (Maron is trouwens een vernoeming naar alle drie de 'ooms'). Overige suggesties (j/m) zijn natuurlijk ook altijd welkom, we hebben immers nog zeeën van tijd.
Hallo, Ik vind Dyon het mooist. Maron lijkt me meer een naam voor een meisje, nichtje van ons heet namelijk zo. Liefs Elly.
Bedankt voor je reactie! Maron kan zowel voor een jongen als voor een meisje. Heb het voor de grap ingetikt op Hyves en er zijn zowel jongens als meiden met die naam. Wij vinden het mooier voor een jongen.
Wij kennen maar 1 Maron en dat is een meisje, vandaar mijn associatie. Maar het zou kunnen dat er ook jongens Maron heten hoor! Toch vind ik Dyon het mooist! He succes he en hoop voor jullie dat jullie gauw zwanger mogen worden! Liefs Elly.
Dyon is mooie naam idd, Dijon wat minder want het is franse plaatsnaam Maron, iets voor meisje idd...
Ik heb op Dion gestemd. Vind de i in een naam vaak leuker dan y. Maar dat is mijn smaak. Maron vind ik trouwens ook leuk! Ken een jongen die heet Marlon...
Doet mij aan mosterd denken, Dijon (zoiets), maar de klank blijft hetzelfde bij allemaal. Dus kies ik Maron.
Bedankt voor jullie reacties, meiden. Inmiddels ben ik wel zwanger, maar nog maar net. We hebben nog steeds genoeg tijd, maar het zoeken naar dé naam is al wel wat serieuzer geworden.