Dat ie er qua naam buiten valt is wel duidelijk, zeker als je zelf ook die twijfels hebt denk ik dat je dat zelf ook wel weet. Maar dan is de vraag: wat vinden jullie belangrijk? Kijk ik persoonlijk wil wel dat de namen van mijn kinderen matchen, maar iemand anders zegt vast: tja het zijn individuen en 25 jaar later als ze allemaal het huis uit zijn worden ze sowieso nagenoeg niet in 1 zin genoemd zeg maar. Oh en ik zou het schrijven als Dylan.
we zouden wel graag willen dat de namen matchen met elkaar, maar dylan vindt ik wel leuk maar net wat jullie zeggen het zal niet in dezelfde gerne zijn van eline en lucas. ben ik dan zo lastig met jongensnamen? want ik vindt bijna niks leuk ?
Nee ik vind het ook echt niet bij elkaar passen.. Wat dacht je van Milan of Milo? Past alweer beter. Denk dat je sowieso voor een Nederlands geschreven naam moet kiezen idd
Ik zou het schrijven als Dylan en uitspreken Dillen. Dilen geschreven komt bij mij over als een Turkse naam en zou ik uitspreken als Dilèn
hoop zo dat het een meid gaat worden haha voor een meid hebben we julia daar twijfelen we niet over, maar een jongensnaam haha omg wat lastig hihi bedankt allemaal voor de reacties liefs mijndroom ♡
Het geeft toch niet. Eline, Lucas & Dylan Kan toch best! Kan me niet voorstellen dat mensen gaan klagen over het niet bij elkaar passen van de namen. Het zijn drie verschillende kinderen. Drie verschillende namen. Ik zeg: gewoon doen als jullie er samen achter staan!
mijn neefje heet Daylon. word door de ouders ook uitgesproken als Dillen. Persoonlijk vind ik Dylan mooier
Ons zoontje heet ook 'Dylan' maar wij schrijven Dilan omdat ik Dylan zo macho vind staan maar de uitspraak ervan wel leuk vond haha dus Y gewisseld voor I
Dylan! Ontzettend leuke naam! Mijn zoontje heeft deze naam als tweede naam en ik vind 'm schitterend! Ik spreek deze uit als Dillen
Dilen zou ik uitspreken als Dielèn en ik vind het echt niet bij de andere namen passen. Zou dus verder zoeken. Wat dacht je van: Thomas Martin Sander
klinkt dat ook niet wat buitenlands ? vindt hem prachtig , en net als zoontje lucas in de top 20 maar hier horen wij de naam nog niet
Tja, het is een Slavische naam, dus wel anders dan de andere, maar qua klank vind ik het wel beter passen in het rijtje. Wat vind je anders van Aaron/Aron of Bodhi? ik heb nl de betekenis van de namen van je kinderen opgezocht en ze betekenen allebei iets met licht, stralend. Net als bovenstaande namen. Maar misschien is dat wel heul ver gezocht hoor. En je (jullie) moeten de naam geven die bij jullie past. Of dat nou Dylan, Milan of een andere naam is.
Ik vind Dylan wel kunnen bij de andere namen van je kinderen hoor. De schrijfwijze is een wat andere stijl misschien, maar ik vind de uitspraak wel beschaafd. Ik zelf vind Jayden en Destiny echt wel wat anders dan Dylan.