Aangezien we er niet echt uit kunnen komen, ben ik benieuwd welke jongensnaam jullie het leukst vinden! Groetjes Monique
quinten -maar het zijn wel vrij verschillende namen, dus wat iemand al zegt; misschien dat de achternaam ook nog wel uitmaakt
nou, bij deze dan mijn achternaam... van Dellen.... ben wel benieuwd naar jullie mening! En alvast dank voor jullie hulp!
Ik heb gestemt op Silvan. Dat vind ik namelijk een aparte naam en daar had ik nog nooit eerder van gehoort. xxxies Gea
Ikzelf vind Silvan ook erg mooi, alleen zitten we een beetje met onze achternaam, de dubbele 'van' zeg maar.... Breek je je tong niet over Silvan van Dellen?
Silvan van Dellen = 2x /van/ Wessel van Dellen = 2x /e/ (korte klank) Bram vind ik zelf al niks, hihi Quiten van Dellen klinkt hier het beste vind ik.....
Ik wilde eerst voor Silvan kiezen. Totdat ik je achternaam zag. Inderdaad 2 keer van. Dan lijkt het straks alsof ie stottert Ik vind dan wessel van dellen het leukst.
Zoals ik al eerder had aangegeven vind ik Silvan wel een mooie naam, maar als je de achternaam eraan vast plakt is het inderdaad wat lastiger. Jeetje...dat maakt het er niet makkelijker op. Ik kijk er zelf al tegenop om een naam te bedenken. Wij weten nog niet wat het wordt, dus alle opties staan nog open. Het vreemde is dat ik alleen maar leuke meisjesnamen kan bedenken...
ik had eerst op Silvan gestemt (mooie naam!) maar tot ik je achternaam zag tja idd zoals iedereen zegt de 'van'is niet zo handig dan zou ik persoonlijk voor Quinten gaan. Andere 2 vind ik niet zo mooi.