Tips heftige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Seffie, 9 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Sinds dit jaar is mijn menstruatie zo ontzettend heftig. Tot flauwvallen aan toe.

Vanwege kinderwens loop ik al bij de gynaecoloog. Ik heb pcos maar verder ziet alles er netjes uit, geen vleesboom oid. Alleen verlies ik tijdens menstruaties dus veel baarmoederslijmvlies wat dus voor erge pijn zorgt zei ze.

Gisteren was dag 1 van menstruatie en sinds vandaag, dag 2, ook ineens erg veel maagpijn. Althans, in die regio. Alsof er iets te hele tijd samen trekt en ik word er echt gek van want lig met een kruik op bed :(
    Ik wil mijn oude menstruaties terug pfff
    Ondanks dat ik nu (voor mijn doen) netjes na 34 dagen ongesteld werd ipv na 88 dagen is het dus alsnog heel heftig.

Hebben jullie DE tip?

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    823
    803
    93
    Vrouw
    Poeh wat naar dat je er zo veel last van hebt :(. Ik heb zelf af en toe een hele pijnlijke waarbij ik soms ook echt misselijk enzo word van de pijn, maar gelukkig niet iedere keer. Wanneer de pijn bij mij echt heel heftig is gebruik ik naproxenatrium als pijnstiller, eventueel in combinatie met paracetamol. Voor mij persoonlijk doet dat wonderen. Maar ik doe het echt alleen als de pijn te heftig is om nog wat anders te doen dan te liggen met een kruik, want ik wil niet constant allerlei pijnstillers in mijn lijf want dat is natuurlijk niet gezond. Maarja je moet wat soms!

3. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Update. Het zijn galstenen. Ja dat doet zeer :oops::roflmao:

4. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    823
    803
    93
    Vrouw
    Oei, wat naar zeg, beterschap!

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    O crisis! Dat is een bevalling op zich. Damn! Sterkte!!

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Het zijn galstenen, maar voor eventueel toekomstige ongesteldheids issues...naproxennatrium is t enige wat hier t slagveld dragelijk houdt. Levert minder vloeiing (bijwerking naproxen die handig uit komt) en ik kan functioneren op laag niveau ipv uitsluitend creperen. Weekje voor menstruatie wordt ook een stuk gezelliger.

DBoer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina