Mijn dochter is uitgenodigd voor de communie van haar vriendinnetje. Aangezien wij nog nooit op een communie geweest zijn heb ik geen idee wat we haar kunnen geven? Wie heeft leuke ideeën? Zelf dacht ik een bon voor een kinder high tea met zn tweetjes, maar geen idee of dat een geschikt cadeau is voor zoiets?
Ook al is het een communie er wordt niets speciaals gegeven ofzo (doen voornamelijk opa's en oma's) gewoon wat leuke cadeau's. Maar moet zeggen vindt dat echt een leuk idee van je!!
Klinkt heel leuk om te krijgen en te geven! Toen onze kinderen de communie deden was het heel divers wat ze kregen. Opa en oma en een evt oom en tante waren meer van de cadeautjes die met het geloof ter maken hadden ook erg leuk. En anderen gaven geld of iets anders leuks, daar zou zoiets ook prima in het rijtje passen. Het is super leuk om iets mee te nemen en dit is ook nog eens iets super orgineels en erg gezellig om te gaan doen. Super leuk bedacht!
wat wij ook leuk vonden is bij communie een boekje te doen deze te personaliseren en dan in bijbelse verhaar erg leuk